Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selve kontakten er en liten metalsak med to mothaker på hver side som en fiskekrok, disse må du bøye forsiktig innover med en liten flat skrutrekker, så er det bare og dra hele greia forsiktig ut, husk rekkefølgen på kablene når det skal sammen igjen.

Ja, jeg kjenner til prinsippet, men ikke pokker om jeg får det til i praksis. Øvelse gjør mester, kanskje? :)

Lenke til kommentar
Selve kontakten er en liten metalsak med to mothaker på hver side som en fiskekrok, disse må du bøye forsiktig innover med en liten flat skrutrekker, så er det bare og dra hele greia forsiktig ut, husk rekkefølgen på kablene når det skal sammen igjen.

Ja, jeg kjenner til prinsippet, men ikke pokker om jeg får det til i praksis. Øvelse gjør mester, kanskje? :)

hvofor ikke gjøre det enkelt?

 

hun

 

han

 

atx

Lenke til kommentar

Takk for tips og støtte, klart jeg skal kjøre på med prosjektet men det som står igjen er så omfattende at jeg tror jeg bør være helt frisk til det, skal se hvordan formen er i morgen. Gunnar, jeg har snorta varm sitron te og ja, det er ekkelt men det funker.....i en time som du sa hehe. Skal prøve med hvitløk og gå og legge meg, kommer med update i morgen etter 24, Jack nærmer seg nå.

 

Ble litt off det her men.....sorry for det :whistle:

Lenke til kommentar
Selve kontakten er en liten metalsak med to mothaker på hver side som en fiskekrok, disse må du bøye forsiktig innover med en liten flat skrutrekker, så er det bare og dra hele greia forsiktig ut, husk rekkefølgen på kablene når det skal sammen igjen.

Ja, jeg kjenner til prinsippet, men ikke pokker om jeg får det til i praksis. Øvelse gjør mester, kanskje? :)

hvofor ikke gjøre det enkelt?

 

hun

 

han

 

atx

Bra tips, hadde tenkt det selv men det er ca. 220 spenn pluss frakt og porto og annet faenskap fra det rotefirma som kaller seg posten (Jeg har en personlig greie med de) Så det blir litt dyrt for noe jeg bare trenger å gjøre en gang og det er faktisk enkelt med en liten flat skrutrekker. TOLMODIGHET :D

Lenke til kommentar
Dagens oppdatering:

Har montert alt bortsett fra blokker for å sjekke om det er tett, skal nå stå til i morgen og da begynner jeg så smått og montere HW.

 

vanntest1_small.JPG

Deler til mer UV strømper

 

vanntest2_small.JPG

Før første oppstart

 

vanntest3_small.JPG

Her renner alt som det skal

 

Regner med at det kommer mer i morgen hvis ikke forkjølelsen tar overhånd, sitter og snufser og har vondt i halsen, noen som har en kur bortsett fra Hvitløk og Solhatt som jeg har tatt en overdose av allerede? :hm:

Jepp 3 doble Cognac og så rett under dyna , da svetter du som fy men er frisk og rask dagen derpå :thumbup:

Lenke til kommentar
Gunnar, jeg har snorta varm sitron te og ja, det er ekkelt men det funker.....i en time som du sa hehe. Skal prøve med hvitløk og gå og legge meg, kommer med update i morgen etter 24, Jack nærmer seg nå.

Snorte hvitløk er vanskelig og vondt...

 

Et godt råd; skrell den først!

 

 

God bedring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...