Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ettermiddag. . . blir nesten kveld da jo :p

 

Hva er din opplevelse av demping på aquadriven?

Til den prisen, bør den egentlig dempe bra, ser dessuten at AC har

kommet med en kjøler en kan benytte i vanlig 3.5" plass.

For meg som jobber normalt fra 0900 til 2100 er seks-tiden ettermiddag :p

Aquadriven dempet faktisk overraskende bra, jeg har en WD og som du sikkert vet så er ikke den mest støysvak og lyden fra den i det gamle kabinettet kunne høres, med Aquadriven er den så godt som lydløs, for det første har den tykke aluminiumsvegger pluss gummilister og støymatte innvendig i tillegg henger hele saken i gummifester så den demper bra ja. Var verdt pengene og så ser den bra ut! MEN det var et helvete uten like og skru den rett og pent i kabinettet, husk at det er gummifester og hver gang jeg strammet en skrue så dro den andre seg på den andre siden :cry: Fikk det til til slutt og bilder av det kommer i kveld.

 

Er det denne du mener? Ville tro den funker like bra siden det meste av varmen fra en HD kommer fra midten og ikke sidene, den demper nok ikke like bra på støyen men...

Lenke til kommentar
Er det denne du mener?

Ja, akkurat den.

Har bestilt meg PC73SL nå med tilbehørende vannkjøing. Dog ikke kjøling av annet enn CPU siden jeg har planer om å bruke HK og Skjermkort i fremtidig (dvs. når jeg har råd til å kjøpe nytt) HTPC.

 

 

Til alle som skal kjøpe Aquatube og ha den i brakett: Kjøp 90 graders nippel da den rette Microplex anbefaler vil gi slangen en stygg knekk hvis du ikke har et ultrabredt kabinett.

Arti at du nemner dette først nå :cry: _men_ jeg har allikevel kjøpt med litt dill dall så jeg skal nok ha noen 90* plast nipler der :yes:

 

 

En ting jeg lurer litt på, har kjøpt meg samme ac brakett, hvordan tømme systemet for vann?

Lenke til kommentar
Arti at du nemner dette først nå  :cry: _men_ jeg har allikevel kjøpt med litt dill dall så jeg skal nok ha noen 90* plast nipler der  :yes:

 

 

En ting jeg lurer litt på, har kjøpt meg samme ac brakett, hvordan tømme systemet for vann?

Husk gjengetape når du bruker plastnippler, tømming av system: dra ut den slangen som er høyest i systemet ditt og tapp derfra, det gjorde jeg og det funket :yes: Mye enklere enn å skru av lokket i Aquatuben og sette pc'n på hodet

Endret av Wunder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...