Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare en ting:

 

Du sier at boksen er fanless, men jeg ser tydelig vifter som blåser inn/ut. :p

Hvor da? Tenker du på de to 80 mm viftene som er orginalt bak som ikke er kopplet til?

Eller de tre 120 mm viftene som ligger på bordet på bildet som heller ikke er brukt?

De som er satt inn orginalt. Du har vell ikke koblet dem til da? ;)

 

Edit: En ting til. Hvorfor har du satt sånn at minnebrikkene ikke står i dual-modus? Har hatt det kortet der selv og er skråsikker på at det skal være "en i hver farge".

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
De som er satt inn orginalt. Du har vell ikke koblet dem til da? ;)

 

Edit: En ting til. Hvorfor har du satt sånn at minnebrikkene ikke står i dual-modus? Har hatt det kortet der selv og er skråsikker på at det skal være "en i hver farge".

Nei de er ikke kobblet til, de er bare der for å slippe støv til jeg lager en boks med støvfilter, på det kabinettet så følger det med en støvboks med filter i bunnen som jeg har tenkt å modde til over de to hullene.

 

Minnebrikker: grunnen til det er fordi jeg har to brikker til som jeg ikke har satt inn enda for å gjøre forskjellige tester med og uten, jeg har altså 2gb RAM, når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten :yes:

Lenke til kommentar
Når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten :yes:

Er nesten 95% sikker.. har hatt det hovedkortet i et snaut år..

Dette er hva jeg fant i manualen

 

DIMM1 (Ch A) DIMM2 (Ch A) DIMM3 (Ch B) DIMM4 (Ch B) System Density

128MB~1GB______________128MB~1GB_______________256MB~2GB

____________128MB~1GB______________128MB~1GB___256MB~2GB

128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB___512MB~4GB

 

For meg ser det ut som om det ikke spiller noen rolle hvilken slot de står i?

Endret av Wunder
Lenke til kommentar
Når det gjelder slot så mener jeg at jeg leste i boka for HK at de skulle stå sånn men hey, ingen er feilfri så det er mulig du har rett, skal sjekke nærmere, takk for innspill foresten :yes:

Er nesten 95% sikker.. har hatt det hovedkortet i et snaut år..

Dette er hva jeg fant i manualen

 

DIMM1 (Ch A) DIMM2 (Ch A) DIMM3 (Ch B) DIMM4 (Ch B) System Density

128MB~1GB______________128MB~1GB_______________256MB~2GB

____________128MB~1GB______________128MB~1GB___256MB~2GB

128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB__128MB~1GB___512MB~4GB

 

For meg ser det ut som om det ikke spiller noen rolle hvilken slot de står i?

Jo. Du burde ha en i hver kanal (A+B) for optimal ytelse. :)

Lenke til kommentar

Jau, detta va gildt! Som "fattig" student er slike prosjekt bra for motivasjonen. *Drømma om alle pengane eg kan bruka om et år* :cool:

 

Uansett, ein slik PSU SKAL eg ha no!

 

Hadde du gidda å lage ei lita prislista for den PSUen, inkludert alt av gebyr, avgifter og nettbutikk? Måtte du be butikken trekke frå tysk moms, eller skjedde det automatisk?

Lenke til kommentar
Hadde du gidda å lage ei lita prislista for den PSUen, inkludert alt av gebyr, avgifter og nettbutikk? Måtte du be butikken trekke frå tysk moms, eller skjedde det automatisk?

Siden finner du her og etter at du har bestilt så får du en mail med betalingsinfo, da må du sette inn penger på deres konto og oppgi kundenummer og bestillingsnummer så når de har mottat pengene så får du en mial med bekreftelse på at de har sendt den. Overføring av penger koster i henhold til hvilken bank du bruker, tysk moms ble automatisk trukket fra, toll må du betale og den kom på rundt 400.-. alt i alt tok det ca. 1 uke fra jeg bestillte til jeg fikk pakka, jeg hadde en kjip episode med posten så det tok lenger tid pluss mye knot. håper du er mer heldig og for å slippe kødd fra posten sin side så bruk en gateadresse og ikke en postboks som jeg brukte, det skjønner ikke posten. :wallbash:

 

PS! Nipplene følger ikke med, det må du bestille selv, det er foresten 1/4 gjenger

Endret av Wunder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...