Gå til innhold

Jeg vil ha fet lyd til Doom3! (headset nå :P)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei

 

noen som har prøvd headphoens og rumperister(e) innbiller meg at det må være sinnsykt tøft

Jeg har tenkt det samme, men ikke prøvd. Det eneste jeg savner med hodetelefoner, er bassen du kan føle på kroppen (i eksplosjoner og sånt).

nettopp!!!

 

endelig 1 som har skjønt det.

 

tror jeg blir nøtt til å kjøpe 1 rumperister og prøve

Lenke til kommentar

Har desverre ikke telefonnummer til Lefdal, men du kan jo ta en tur innom nærmeste elkjøp, euronics, expert eller lignende og høre om de tar inn varer fra OSK.

Disse lar seg skaffe i de fleste el. forretninger

OSK i seg selv har en tendens til å være litt rotete med bestillinger/leveringer, så det kan hende det er litt ventetid.

Men for de som er i Oslo tror jeg Lefdal har tatt in noen par pluss at de gav meg en god pris på headsettet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Kan noen sende meg en mail når de er i alle elkøpbutikker osv?

Kommer garantert til å glemme dette(glemsk) og trenger en/flere som kankje er oppdatert og snill å sier ifra til meg! Virkelig inresert når jeg leste dette innlegget og var faktisk på utkikk etter dette fordi mitt ble knekt på LAN av en skitstappar :thumbdown:

 

E-mail meg her: [email protected]

Takk :w00t:

Endret av c[`]laburk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg snakket med lefdal, de hadde det ikke!

De bestiller inn, jeg fik både obs og lefdal til å prøve å bestille, har riktignok ikke hørt fra noen av de, men Lefdal på Alnabru har jo tatt inn tidligere, så det er ikke umulig.

 

Man må bare poengtere at dette ikke er i grunnsortimentet til kjeden deres, og at de må bestille det eksplisitt fra OSK.

Lenke til kommentar
jeg snakket med lefdal, de hadde det ikke!

De bestiller inn, jeg fik både obs og lefdal til å prøve å bestille, har riktignok ikke hørt fra noen av de, men Lefdal på Alnabru har jo tatt inn tidligere, så det er ikke umulig.

 

Man må bare poengtere at dette ikke er i grunnsortimentet til kjeden deres, og at de må bestille det eksplisitt fra OSK.

Saftis, gidder du å poste hele navnet på dette headsettet? Eventuelt linken.

 

Det har blitt så mange linker i denne posten etterhvert....

Lenke til kommentar
jeg snakket med lefdal, de hadde det ikke!

De bestiller inn, jeg fik både obs og lefdal til å prøve å bestille, har riktignok ikke hørt fra noen av de, men Lefdal på Alnabru har jo tatt inn tidligere, så det er ikke umulig.

 

Man må bare poengtere at dette ikke er i grunnsortimentet til kjeden deres, og at de må bestille det eksplisitt fra OSK.

Saftis, gidder du å poste hele navnet på dette headsettet? Eventuelt linken.

 

Det har blitt så mange linker i denne posten etterhvert....

http://www.speed-link.de/prod.php?lang=en&...rod_num=SL-8790

 

Speed-link medusa 5.1 surround headset (SL-8790).

Lenke til kommentar

Har selv høytaler-anlegget som trådstarter startet med og er meget fornøyd med det. (sammen med et audigy2) Kan ikke fatte at folk skal være så kresene på pc-lyden sin??

 

I spill spiller jeg så høyt og med så mye bass at naboene har en tendens til å hamre i gulvet under. Selv syntes jeg det er diggedigg. Hadde jeg hatt et anlegg som spilte høyere/dypere hadde jeg ikke turt å tenke på følgene.

Lenke til kommentar
Har selv høytaler-anlegget som trådstarter startet med og er meget fornøyd med det. (sammen med et audigy2) Kan ikke fatte at folk skal være så kresene på pc-lyden sin??

 

I spill spiller jeg så høyt og med så mye bass at naboene har en tendens til å hamre i gulvet under. Selv syntes jeg det er diggedigg. Hadde jeg hatt et anlegg som spilte høyere/dypere hadde jeg ikke turt å tenke på følgene.

Som tidligere nevnt av flere, høyttalere er ikke godt nok i multiplayer fps-spill. Skal du klare å posisjonere ting raskt og korrekt nok, må du bruke hodetelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...