Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nevne 3 spill jeg også gitt:

 

- F.E.A.R : Var en del ganger hvor jeg og en kamerat skvatt som bare pokker, men etterhvert så blir man litt vandt til det....Men husker jeg kasta kontrolleren i lufta og skreik til første gang du møter en Watcher....Så bare et glimt som løp i ,ørket og så skulle jeg inn på et lite kontor for å sjekke en tlv. Ser litt "strøm-linjer" på veggen men bryr meg ikke, og 1 sekund senere så viser han seg på veggen og jeg trykker start og venter :)

 

-Condemned: Creepy! All I have to say....Mall level var et realt helvete! Men moro:D

 

- Silent Hill 1: Klassiker på "survival-horror" fronten. RE serien er knallbra den også, men Silent Hill er mer skummelt mtp. lyder, musikk og stemning.

Lenke til kommentar
Har skrevet i denne tråden tidligere, men etter å ha lest den igjen, må jeg medgi at Zelda: Ocarina of Time -> Phantom Ganon-bossen skremte livet av meg da jeg spilte det for ti år siden. Det førte til at jeg var redd for nesten alle bosser etter det  :scared: Bongo-Bongo var også ekkel :(

9022082[/snapback]

 

lol det er jo redeads som er det SKUMLE. Den ekle hvite klumpen... Eller var het den noe annet? De brune zombiene er fæle de og :p

9027234[/snapback]

 

De også. Men om du husker hvordan du fikk tak i Lens of Truth i OtT, da husker du vel den skapningen som voktet den....? :cry:

Lenke til kommentar
Har skrevet i denne tråden tidligere, men etter å ha lest den igjen, må jeg medgi at Zelda: Ocarina of Time -> Phantom Ganon-bossen skremte livet av meg da jeg spilte det for ti år siden. Det førte til at jeg var redd for nesten alle bosser etter det  :scared: Bongo-Bongo var også ekkel :(

9022082[/snapback]

 

lol det er jo redeads som er det SKUMLE. Den ekle hvite klumpen... Eller var het den noe annet? De brune zombiene er fæle de og :p

9027234[/snapback]

 

De også. Men om du husker hvordan du fikk tak i Lens of Truth i OtT, da husker du vel den skapningen som voktet den....? :cry:

9028201[/snapback]

 

Jeg husker ikke hvordan, men var ikke det den stygge, hvite greia? Og jeg husker de hendene, de var ille.

Lenke til kommentar

Ja, nettopp den jeg snakker om. Horribelt ansikt var det også, hadde hørt mye om den fra en kompis som også holdt på med OoT, så jeg gruet meg når jeg nærmet meg døra som førte inn til arm-fyren..

 

Edit: "Dead hands" kalles han.

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

De het dead hand, fant ingen bilder på google. Men de var skumle. (lol ti minutter for sent)

 

peahat64.jpg

husker også at jeg syntes de her var skumle. Hver gang jeg løp rundt i Hyrule Field, og de kom etter meg med de store, skarpe "bladene" :(

 

inpozo_8.jpg

deadhand.jpg

 

Fant et par utydelig bilder. Nintendo burde prøve seg på skrekkspill, og det skulle vært en dead hand i TP og

Endret av Patney
Lenke til kommentar

The Cradle i thief 3..Jeg turte ikke spille igjennom det brettet, surt å måtte gi opp på nestsiste brett.

 

Har noen nervepirreden minner fra thief 1 også :) The cathedral fex... og når han er blitt tatt til fange av demonene ^^

 

Zombiene fra arx fatalis var også ganske ille.

 

Alien vs. predator, spille som marine.. Har klart å runde det med predator og alien, men aldri tatt meg sammen til å runde det med marine :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...