Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER! RE Var best fra 1 til Outbreak file 2! F.E.A.R Er jo passe skvettenes, jeg skvetter litt, men jeg kommer ikke lenger, jeg er på den første gangen det er monstre og ikke soldater, de monstrene som blir usynlige og hopper på deg vettu :p Trengte ikke og skjule dette antar jeg...

 

Og Project Zero. Husker jeg skvatt som et HELV***** da jeg gikk gjennom en dør og en dame hadde noe og si mitt i døra xD Finnes Project Zero til pc?

Lenke til kommentar
resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER! RE Var best fra 1 til Outbreak file 2! F.E.A.R Er jo passe skvettenes, jeg skvetter litt, men jeg kommer ikke lenger, jeg er på den første gangen det er monstre og ikke soldater, de monstrene som blir usynlige og hopper på deg vettu :p Trengte ikke og skjule dette antar jeg...

 

Og Project Zero. Husker jeg skvatt som et HELV***** da jeg gikk gjennom en dør og en dame hadde noe og si mitt i døra xD Finnes Project Zero til pc?

9375386[/snapback]

 

Prøv Condemned du :ermm: Lastet ned demoen på Xbox Live, spilte til den første psychoen dukket opp - og deretter slo jeg av 360'n :p

Lenke til kommentar
resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER!

9375386[/snapback]

 

Du suger. Jeg synes alle eier (bortsett fra spinoffs som outbreak(men jeg liker Code: Veronica, ville ikke kalt det en SPINOFF)), og folka i RE4 er da zombier, bare litt annerledes, slik at de ikke er hjernedøde og dumme. Nå er de intelligente, et mer dynamisk RE-spill. Jeg likte det så absolutt, MEN jeg håper ikke de slutter med de gode gamle RE-spilla heller. Men det tror jeg faktisk de gjør :( Gleder meg til RE5 da!

Lenke til kommentar

Eneste spillene som har kommet innenfor min "skrekk" liste er:

 

Resident evil 1...Spilte det når jeg var 7 år, plutselig kommer zombier og biter av meg hodet?! de ligna jo på mennesker, hadde jævla mange sov i mamma og pappas seng fram til 10 års alderen....BARE PÅ GRUNN AV RESIDENT EVIL

 

Og så har du F.E.A.R. Jeg hater mørke ting...Spesielt mørke små jenter med overnaturlige evner...

 

 

Menne, har spilt doom 3 og begge half-life spillene...Har også spilt silent-hill.... Kan ikke si at noen av de er skremmende...

 

Men en ting er rart....Resident evil gjorde at jeg liker zombie spill og sånt driiiit mye, takk capcom =)

 

 

ps. Yndlings skyteren min så langt er F.E.A.R. elsker det spillet...

Lenke til kommentar

 

Prøv Condemned du :ermm: Lastet ned demoen på Xbox Live, spilte til den første psychoen dukket opp - og deretter slo jeg av 360'n :p

 

 

Damn så nig jeg er med deg, har spillet ennå, mage skvettestunder der!

DRIT bra spill da

9402430[/snapback]

 

 

Condemned er vilt fett.

Har runda det to ganger nå; det var ganske vrient på "hard" i vanskelighetsgrad, men absolutt verd en ekstra runde i 360en.

Condemned 2: Bloodshot skal visst være veldig mye større, og ser ekstremt barskt ut.

Når jeg så bildene fra spillet fikk jeg samme ansiktsuttrykk som en nyfødt baby i en toppløs bar! Måååå ha pupp/condemned 2!

Lenke til kommentar
resident Evil var bra FØR 4 kom ut, det ødla alt med at de putta ut gamle storkåte bondeknøler som går etter deg og ikke ZOMBIER!

9375386[/snapback]

 

Du suger. Jeg synes alle eier (bortsett fra spinoffs som outbreak(men jeg liker Code: Veronica, ville ikke kalt det en SPINOFF)), og folka i RE4 er da zombier, bare litt annerledes, slik at de ikke er hjernedøde og dumme. Nå er de intelligente, et mer dynamisk RE-spill. Jeg likte det så absolutt, MEN jeg håper ikke de slutter med de gode gamle RE-spilla heller. Men det tror jeg faktisk de gjør :( Gleder meg til RE5 da!

9376770[/snapback]

Ja... Men det er jo mye gøyere med hjerneløse zombier enn "zombier(som du kalte det)" med høygaffel og slik, mye mer morro når de spiser deg :w00t::dribble: Men jeg håper det blir mer hjernedævve zombier ;) Det er det som er morro synes jeg!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Må nesten slå et slag for de rundt 30. :) Det første "Alone In The Dark" var faktisk veldig skummelt til den tiden å være. I tillegg må jeg innrømme at jeg skvatt veldig godt når lysene slukker i tunnellen på et av de første brettene av det originale "Unreal".

 

Av spill som har kommet den siste tiden må selvsagt F.E.A.R. og BioShock nevnes som eksempler på spill med veldig skumle (og/eller ekle) scener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...