Gå til innhold

hva spiser du til filmen?

Illmatic

Anbefalte innlegg

Skrevet

satt å leste når jeg kom på et kanskje interesant topic: hva er det du foretrekker å spise/drikke når du ser film?mine favoritter er popcorn(baconcrisp funker bra og), pizza og cola.

post inn! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ostepop, cashew-nøtter, cheese rings...osv..osv..

klarer utrolig nok å spise opp alt lenge før filmen er ferdig, så når det er tomt så ranes kjøleskapet. da kan det fordøyes mye rart :p

Cola er et must!

Skrevet (endret)

har som regel ettellerannet å spise når jeg skal se film.

Pleier å ha minst 1 sort chips (hvis det er snakk om små poser, ala skruer o.l, må der være 1 pose chips per hode, og da er det greit å ha forskjellige typer), litt sjokolade, og en pose med en slags "blanding".. Det er ofte en pose med "Søppeldynga", med varierte drops, eller en god gammeldags "Godt og Blandet", eller gjerne smågodt.

Jeg pleier alltid ha chips fordi jeg føler at snopet blir for fort oppspist. På kino kjøper jeg alltid smågodt, og det er spist opp i løpet av reklamen :dontgetit:

Veldig ofte starter jeg med å spise f.eks en pizza mens jeg ser film, men det er ikke alltid, så jeg syntes at Peppes FilmDeal er en ganske god ide...

edit: Glemte å skrive opp colaen.. den er selvsagt et must.. :w00t:

Endret av Musty
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Snus og cola :)

Skrevet

Enhver som har vært på kino i statene vet at popkornet de selger der er den beste i verden. Man velger hvor mye smør man vil ha selv, hvor genialt er det? Er det rart amerikanere er litt lubne?

Skrevet
Enhver som har vært på kino i statene vet at popkornet de selger der er den beste i verden. Man velger hvor mye smør man vil ha selv, hvor genialt er det? Er det rart amerikanere er litt lubne?

har bodd der i 3,5 år......*drømmer om smør*

Gjest Slettet+8745264
Skrevet

Salt potetgull med dip, iskald cola, Troika eller en annen digg sjokolade.. Uff... nå må jeg ut å kjøpe.

Skrevet

Såfremt mulig:

Warheads/Reeses Peanut Butter Cups...

Til vanlig

Farris/Fanta/Villa Farris + potetgull/eksessive kvanta sjokolade, da gjerne New Energy.

+ smågodt surt & salt :-D

Skrevet

Ok, her har du min vurdering:

1. Seriøse filmer --> filmer jeg virkelig VIL se.

• Snus
  • Cola
  • Saltstenger/popcorn
  • Filmvenner

2. Andre filmer

• Snus
  • 2 sixpacker pils
  • Saltstenger
  • Fulle venner

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer