Gå til innhold

så tragisk at det er morsomt.


Illmatic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så nå nettopp "Sometimes they come back for more". Den første filmen ("Sometimes they come back") var ganske bra og spennende, og har blitt en kultfilm. Denne oppfølgeren er, for å si det pent, kvalmende dårlig. Vi var to som så den, og jeg klarte pokker meg ikke å holde kjeft! Tåpelige kommentarer som "gi den mannen en Oscar!" og "jaja, og her i denne uhyre spennende og originale grøsseren kommer vi nå til zombie delen, enjoy" bare rant ut av meg. Ellers holder jeg alltid kjeft og følger med på filmen, men dette var bortimot bedøvelsesmiddel. Jeg holdt faktisk på å sovne før halve filmen var over, og fant telleverket mer interessant enn det som foregikk på skjermen.

 

Herregud for en dårlig film! Til og med han som kjøpte den var enig. Er glad for det, ellers ville jeg blitt bekymret :!:

 

Jeg har Deathrace 2000 selv, så skal kanskje ikke si så mye.. :mrgreen: (men det er styggmoro å se på når Stallone spjærer skrittet på folk med dolkebilen sin så blodet spruter, humoren i filmen er nesten genialt bra fordi den er så skarp).

Endret av Hidden
Lenke til kommentar

Deathrace 2000 er jo tøff da! :mrgreen:

 

Ganske artig med de sucidale pensjonistene som har setti rullestolene med seg selv i på gata for at de dem heier på kan kjøre over dem for ekstrapoeng, men så kjører han fyren over masse hjelpepleiere i stedet.

 

Så filmen med masse venner, ganske artig til tider.

Lenke til kommentar
hehe. beste: kom hit! nå skal vi kn*ll* dere, nå slipper dere fa*n ikke unna!

 

uff for en tragisk film....hvor fant du den?

Fikk den av en venn, hvor han fikk den fra aner jeg ikke.

Han fikk den nok fra battlefield.no, ble postet der for en stund tilbake ;)

 

Du kan visstnok finne hele filmen på diverse P2P programmer

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...