Gå til innhold

Din aller første post!

Folo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haltan 08/03/03

Asus A7N8X (ikke deluxe versjon) + 2stk. 256mb Twinmos PC3200 m/ Winbond + Amd Athlon XP2400+ ...Høres veldig fornuftig ut, kommer etterhvert til å investere i vannkjøling, og dette systemet er vel meget overklokkingsvemmlig???

gogo vannkjøling haltan ;D

Skrevet
gogo vannkjøling haltan ;D

Ble aldri noe av, fant ut at å kjøpe vannkjøling (momsfritt) på firmaet til han far ikke var noen god idè, ser liksom ikke så bra ut ved eventuellt bokettersyn.

;)

Skrevet

første innlegg :ermm:

Hadde en bruker før i isdn-tida som jeg glemte alt av brukernavn og passord på.

Forresten:

SITAT MEG SELV:

dette systemet er vel meget overklokkingsVEMMELIG???

SITAT SLUTT

mente selvfølgelig overklokkingsVENNLIG... ikke VEMMELIG :laugh:

Edit og quote er fine ting du oppdaget. :)

Virker som fleste av "oldschoolerne" har forbedret seg, spesielt B|Real som skrev på dialekt! :ohmy:

Skrevet

Nederste: http://forum.gamer.no/index.php?act=Search...sts&hl=&st=1825

Men fy faen: jeg er kanskje en jævel nå, men da var jeg i så fall en virkelig stor og spektakulær jævel av en drittunge på den tida. *Skamme seg over diverse tidlige innlegg* Jeg var vel 12 år eller noe sånn, så det forklarer jo litt (alderen sier fortsatt noe i mitt tilfelle), men at jeg var så arrogant, så pirkete, så barnslig og så djævelsk hadde jeg aldri trodd. *Huffe*

Bra jeg har vokst litt.

Skrevet (endret)

My first post:

Jeg har tekt til å kjøpe en dy data, som jeg skal sette sammen, om noen måneders tid.

burde jeg vente med å kjøpe skjermkort til det nye kortene fra ATI har kummet ut?

Kommer prisene på de "gamle" kortene til å synke da?

Fikk litt lattis nå. :!:

Hadde noen merkelige settninger, lite kunnskap og noen komiske (hvertfall når jeg er litt trøtt) stavefeil... :p

edit: det var visst ikke mitt første innlegg (tror jeg) fant jeg ut, men jeg syntes det var morsomt.

Endret av andesam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...