Gå til innhold

Deres kabinetter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kansje litt offtopic, men passer noen av de sidedørenedette Lian li kabinettet??

Hadde visst samma link på begge jeg gitt :blush:

5519742[/snapback]

Nei, ingen av de. Litt dumt egentlig men sånn er det;p Det står forresten hvilket kabinett sidedørene passer til hvis du klikker på dem ;) Så det er lett å finne ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kansje litt offtopic, men passer noen av de sidedørenedette Lian li kabinettet??

Hadde visst samma link på begge jeg gitt :blush:

5519742[/snapback]

Nei, ingen av de. Litt dumt egentlig men sånn er det;p Det står forresten hvilket kabinett sidedørene passer til hvis du klikker på dem ;) Så det er lett å finne ut!

5524668[/snapback]

Joda, den her skal passe fint tror jeg: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=W65B&mcat=c307

Var det ikke spirre som hadde kjøpt det? :hmm:

Skrevet

stenmer det, de to vinduene til 295 passer alle vanlige medium tower fra lian li. som pc7ascand/bscand. jeg prøvde vinduet mitt på kabinettet til naboen også, han har pc6077usb. sjekk måla på et av disse så ser du fort om de passer eller ikke ;)

Skrevet

ohh. var jo i grunn ikke så ille, men hvorfor har du den vannkjøingsgreia på baksiden av kabinettet og ikke inni?

kansje ikke plass da, men hvis du kjøper en kraftig psu og hiver ut den ene du har nå så blir det vel plass

Skrevet

Foresten så har det kabinettet ditt et stort modde potensiale hvis du er villig til å fikse litt på det ;)

Ta en titt i black pearl i signatur for inspirasjon hvis du vil ;)

Skrevet

Jeg har et Soprano kabinett, og jeg tenker og putte noen lys inni det.

Så spørsmålet er om jeg skal ha noen lys eller skal jeg ha UV lys?

hva bli penest? :ermm:

UV lyser likksom opp alt det hvite , men neon lyser bare eller tuller jeg nå?

Skrevet
Jeg har et Soprano kabinett, og jeg tenker og putte noen lys inni det.

Så spørsmålet er om jeg skal ha noen lys eller skal jeg ha UV lys?

hva bli penest? :ermm:

UV lyser likksom opp alt det hvite , men neon lyser bare eller tuller jeg nå?

5558136[/snapback]

UV synes jeg er penest. Det lyser op hvite ting, og ting som er UV-reaktive. Neon, eller kald katode om du vil, lyser bare opp.

Skrevet

Jepp er et raidmax.. som er modifisert slik at jeg får plass til radiatoren i toppen, å Den viften som bare ligger atmed skjermkortet kjøler ned chipsettet mitt. siden det overstiger 40 grader av og til :ermm:

Skrevet
Jepp er et raidmax.. som er modifisert slik at jeg får plass til radiatoren i toppen, å Den viften som bare ligger atmed skjermkortet kjøler ned chipsettet mitt. siden det overstiger 40 grader av og til  :ermm:

5566311[/snapback]

min pleier å ligge på 47-48 den, etter at jeg tok ut alle kablene og skjermkortet og satt det inn igjen. Skjønner ikke hvorfor, gjorde jo ingenting med hk?;S

Skrevet

Har fått nytt kabinett til en av maskinene mine.

Det er et Sunbeam miditower acryl UV/blå.

Har satt på kromgriller på vifteåpninger borsett fra bak.

post-49596-1139498883_thumb.jpg

post-49596-1139498897_thumb.jpg

post-49596-1139498906_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...