Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett

5578123[/snapback]

 

Det er grunnen til at jeg ikke har flere. Pluss at fem bråker en del mer enn en. Fikk med ledvifter til alle viftehullene når jeg kjøpte kabinettet, men jeg trenger ikke mer kjøling.

Lenke til kommentar
var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett

5578123[/snapback]

 

Det er grunnen til at jeg ikke har flere. Pluss at fem bråker en del mer enn en. Fikk med ledvifter til alle viftehullene når jeg kjøpte kabinettet, men jeg trenger ikke mer kjøling.

5578170[/snapback]

 

argh.. tenkå ha feete ledvifter liggende! når man ikke får brukt dem:P..

 

sku ønske jeg hadde hatt 80mm hull i mitt og ikke 92mm og 120mm...

Lenke til kommentar
var jo ganske greit egentlig. men du burde ha flere ledvifter. fordi de lyser jævlig godt ut av slike kabinett

5578123[/snapback]

Hvist det er et UV-blå kabinett så hvorfor ikke ha UV-vifter isteden?

Har man 5 LED vifter i en sånn kasse kan du jo bare drømme om å få såve på det rommet ;)

5581246[/snapback]

Lag en LED kontroller ;)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva du syns om viftestyringa di? har tenkt å kjøpe en sånn en selv..

 

edit: glemte å si at det var utrolig stilrent og ryddig :thumbup:

5584046[/snapback]

 

takker, er gjennomsnittlig veldig fornøyd med den, men er litt vanskelig å justere viftene, eller litt komplisert bare, men når du kan det så går det veldig greit....

den har klikka en gang, men da var det bare å resette den så var alt i orden igjenn så på en skala fra en til ti vil jeg gi den åtte :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hva du syns om viftestyringa di? har tenkt å kjøpe en sånn en selv..

 

edit: glemte å si at det var utrolig stilrent og ryddig :thumbup:

5584046[/snapback]

 

takker, er gjennomsnittlig veldig fornøyd med den, men er litt vanskelig å justere viftene, eller litt komplisert bare, men når du kan det så går det veldig greit....

den har klikka en gang, men da var det bare å resette den så var alt i orden igjenn så på en skala fra en til ti vil jeg gi den åtte :)

5586063[/snapback]

 

daim. hørtes lovende ut :)

 

den gamle (vantec nexus) er gått fyken så har lenge vurdert å bestille en sånn.. men penger penger penger :thumbdown:

Lenke til kommentar
Personlig så liker jeg ikke det der kabinettetsett uten i fra, syns det er litt for mye "bling bling"

Men inni var det jo brukbart.

5591995[/snapback]

 

Det er jo ekstremt billig da.

 

Var ganske greit det der :thumbup:

5592157[/snapback]

 

Mitt kabinett dere snakker om?. Hvertfall kosta dt bare 370,-, og det er jo kult å da syns jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

joda.. i mangel på noe å gjøre har jeg tatt nye bilder av pc'en (som dere har sett mange ganger før. pc'en altså)

 

nytt: montert blåe led's framme under... ellers ingenting..

 

Oversiktsbilde.. som alltid før..

p10100033ad.jpg

 

her ser dere led'ene bedre.

p10100050jx.jpg

 

bare ett bilde jeg tok.. vet ikke hvorfor..

 

p10100073ze.jpg

 

og litt off topic:

 

Pc'en kan være en yppelig snuskjøler.

p10100094rv.jpg

 

Er en 120mm vifte i fronten som blåser kald luft :)

 

dere er vel lei kabinettet mitt nå.. sorry.. Vet det har blidt skikkelig fjortisaktig.. og jeg hadde egentlig bestemt meg for å bare bruke blått lys, men siden jeg fikk de røde kunne jeg jo ikke bare la dem ligge.

 

edit: glemte å rezize ett bilde :blush:

Endret av complexity
Lenke til kommentar

complexity: Ser jo greit ut det, selv om det blir mer og mer fjortiss for hver dag som går..

 

Men et par små ting som kan gjøres:

Bytte 92mm grillen.

Bytte ut 120mm vifta bak, til en med led.. (Mist)

Rydding kan man aldri gjøre nok av.. :whistle:

 

Jeg ville nok ikke ha hatt den røde katoden under kabinettet..

Jeg hadde en gang 2 stk katoder til overs, da er jo det ganske fin pynt på rommet.. Som feks, bak skrive bordet elns.. Men det er jo dit valg da..

 

Men bortsett fra det, så det jo greit ut da..

btw: Kjempe fint kabinett.. :thumbup:

 

Edit: Skriveleif..

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...