Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Får legge ut begge godklompene mine enda engang da :)

 

(legger bare ut ekstra mange bilder, så bruker jeg samme oppsett på "hvordan ser ditt kabinett ut inni" tråden)

 

OBS: tatt med elendig gammelt HP Photosmart kamera..

 

Her er begge 2:

im0032542il.jpg

 

Av med sidedørene:

im0032551nt.jpg

 

Q-tec inni. Nytt: har montert rød vifte i fronten, og grønn katode er ute for øyeblikket, men kommer tilbake.

im0032567jz.jpg

 

Soprano inni. Nytt: En Sunbeam laserled (synes ikke pga katodene) og røde katoder under pc'en.

im0032571cc.jpg

 

Til slutt viser jeg effekten av de røde katodene..

im0032597xq.jpg

 

 

syns dere kabinettet ble alt for mye fjortis med rødt under?.. forslag til hva jeg kan gjøre med det?

 

Vet det er sinnsykt rotete, skal fikse det meste når jeg får tak i strips..

 

mvh: Complexity

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RÅTT!:D

 

Tenkte å gjøre noe med LED lights under min moda TT Armor:D

Hvilke Katode lys er det der? Sunbeam? Lyser de bra? Ble så missfornøyd med de blå lysa fra Sunbeam jeg monterte i kabinettet mitt:(

5492147[/snapback]

 

de som er under er jeg veldig usikkre på.. kjøpte dem hos en kompis for 50 kroner og står ikke noe på inverteren..

 

de blåe inni er sunbeam.. lyser godt de.. kunne vært lit mørkere blått da..

 

har foresten en grønn katode under også, men bruker ikke den.. skal tilbake i q-tec'en :p

Lenke til kommentar

Går du på microplex.no har de slike CD/DVD drev som du kan sette utenpå. Men om de passer til modellen din er jeg ikke like sikker på.. Ville nå hvertfall sett, da de ikke koster veldig mye men setter den siste fine spissen på det hele. Ellers er jo Lian Li penest "clean" uten all den lysdritten som folk klarer å slenge på, imo..

Lenke til kommentar
Går du på microplex.no har de slike CD/DVD drev som du kan sette utenpå. Men om de passer til modellen din er jeg ikke like sikker på.. Ville nå hvertfall sett, da de ikke koster veldig mye men setter den siste fine spissen på det hele. Ellers er jo Lian Li penest "clean" uten all den lysdritten som folk klarer å slenge på, imo..

5503911[/snapback]

 

Gidder ikke og kjøpe det nå, microplex er ikke billigst på frakt... Så får gå se lenge ;)

 

Edit: Leif in tha house

Endret av Tøråsen
Lenke til kommentar

Når det gjelder "stealthing" av drev og diskettstasjoner og slike ting har coolermaster mye greie ting. På mitt LePont-kabinett har jeg slike fremfor begge cd/dvd-drevene mine samt diskettstasjonen. Siden disse er i alu er de så og si helt lik den aluminiumen som dette kabinettet i utgangspunktet er laget av. Disse limes forsåvidt utenpå selve stasjonene, slik at man ikke trenger å ha spesielle kabinett for at ting skal funke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...