Gå til innhold

Drittlei av å vente på X800XT


dreden

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare spørre om å få pengene igjen å finne en anna butikk som har det på lager? (hvis det finnes) :D

Faktisk, Komplett har tilbydt seg å kredittere meg for det kortet jeg sendte inn (Hercules 9800pro). Da er det snakk om 3500,- kroner. Det kan jo faktisk være en grei deal det. MEN, det forutsetter at det finnes på lager andre steder.

 

Noen som vet om x800pro finnes på lager noe sted?

Så du vil ikke ta et 6800 GT kort istede? Det er jo et bedre kort en X800 Pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk, Komplett har tilbydt seg å kredittere meg for det kortet jeg sendte inn (Hercules 9800pro). Da er det snakk om 3500,- kroner. Det kan jo faktisk være en grei deal det. MEN, det forutsetter at det finnes på lager andre steder.

 

Noen som vet om x800pro finnes på lager noe sted?

Va inne i prisguiden å kikket litt.. Mpx hadde Sapphire inne som bulk, om du er desperat så kjøper du seff det!... Eneste i landet!

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Fine resultater.

 

According to one ATI employee we spoke with, 3Dc just missed getting added to Far Cry 1.2 the last time, so we’ll also be curious if CryTek is able to slip this feature in the next 1.2 release. We’re under the impression that CryTek’s 3Dc implementation is focused on performance rather than improved image quality, so ATI’s X800 performance will only be going up from here.
Meanwhile, ATI users can essentially enjoy the same benefits that GeForce 6800 users were bragging about a few weeks ago in Far Cry. How’s that for irony!
Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Hehe, som det ble observert og foreslått igår, så hadde MPX x800pro på lager. Det stod ihvertfall lagerstatus: bekreftet pr. 26.7.2004. Jeg syns det høres ut som de er på lager.... ikke at det f.eks. er bekreftet den 26.7.2004 at de kommer inn på lager en eller annen uspesifisert dato.... sant?

Vel, jeg sendte mail til MPX for å få bekrefta at de har på lager. Gjorde det igår kveld (ca. 2100).... når jeg sjekket mail på jobb akkurat nå, ser jeg svar fra MPX som sier:

"Vi har ingen av disse kortene igjen på lager, det eneste vi har (som også står på hjemmesidene våre) er at det er bestillingsvare (14 dager)."

 

Hehehe, han får det til å høres ut som at det har stått at de er bestillingsvarer leeeenge liksom.

Jeg liker egentlig ikke å spekulere, men man kan jo ikke la være å tenke at MPX (og sikkert mange andre webshops) prøver seg med å indikere at de har varer på lager, mens de ikke har det i det hele tatt. Jeg mener, hvis folk ikke gidder å sjekke med leverandør før de bestiller, så tjener jo MPX på det. Men men....

Lenke til kommentar
Det er vel ingen i forumet som trenger et nytt skjermkort for å spille FarCry, skulle jeg tro. Vent til du har testet Doom3 eller HL2 på din maskin. Det er vel bare de to spillene som EVT krever X800 eller 6800 (med mindre du deltar i VM i UT2004).

Høres fornuftig ut ;)

Lenke til kommentar
Jeg sitter også å venter på x800xt, men nå begynner jeg å bli utålmodig :hrm:

Og nå ser det ut til at vi må vente til september før kortet er i butikkene :cry: Kanskje jeg skal gå for et 6800gt kort :hmm:

 

Hva burde jeg gjøre ?

Jeg har fått kreditert pengene for x800pro kortet (det var originalt en garantisak) og driver å kikker på andre alternativer nå. Tror faktisk jeg skal handle inn et Gainward 6800GT kort. Det er på lager rundtomkring og etter hva jeg har skjønt, så er det lett å klokke etc. OG det er bra.

 

Sorry ATi, denne gangen må jeg svikte :no:

Lenke til kommentar

lei jeg også, men jeg har bestemt meg for X800 serien. orker ikke et stort dråg av et grafikkort som må ha to strømkabler og som bråker verre. har bare hatt nvidia frem til nå og er klar for en forandring - nvidia har fått klare markedsleder tendenser - den siste pressemeldingen på hvor godt 6800 yter i D3 var mongo. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...