Gå til innhold

Drittlei av å vente på X800XT


dreden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett oppdaterte akkurat Sapphire x800pro kortet til (ubekreftet) 1.september 2004.... uff, jeg venter på dette kortet som erstatning på et defekt Hercules 9800pro kort. Begynner faktisk å tenke i de baner at det ikke er verdt å vente på! Det er allerede 2 måneder siden jeg sendte inn det defekte kortet!!! Begynner å bli mektig lei av å kjøre skuta med et 32mb RivaTNT kort!

 

Vurderer å spørre Komplett om det er mulig å få et annet kort som ikke er like bra. 9800pro korta vil jo fortsatt være godt nok i lang tid framover (når man ikke er überfreak og skal ha det absolutt råeste).

Hva er det Nvidia har å tilby i 3500 kroners klassen som er tilnærmet like bra x800pro (i verste fall 9800pro) korta egentlig?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Komplett oppdaterte akkurat Sapphire x800pro kortet til (ubekreftet) 1.september 2004.... uff, jeg venter på dette kortet som erstatning på et defekt Hercules 9800pro kort. Begynner faktisk å tenke i de baner at det ikke er verdt å vente på! Det er allerede 2 måneder siden jeg sendte inn det defekte kortet!!! Begynner å bli mektig lei av å kjøre skuta med et 32mb RivaTNT kort!

 

Vurderer å spørre Komplett om det er mulig å få et annet kort som ikke er like bra. 9800pro korta vil jo fortsatt være godt nok i lang tid framover (når man ikke er überfreak og skal ha det absolutt råeste).

Hva er det Nvidia har å tilby i 3500 kroners klassen som er tilnærmet like bra x800pro (i verste fall 9800pro) korta egentlig?

 

Takker for svar.

6800GT

Lenke til kommentar
Komplett oppdaterte akkurat Sapphire x800pro kortet til (ubekreftet) 1.september 2004.... uff, jeg venter på dette kortet som erstatning på et defekt Hercules 9800pro kort. Begynner faktisk å tenke i de baner at det ikke er verdt å vente på! Det er allerede 2 måneder siden jeg sendte inn det defekte kortet!!! Begynner å bli mektig lei av å kjøre skuta med et 32mb RivaTNT kort!

 

Vurderer å spørre Komplett om det er mulig å få et annet kort som ikke er like bra. 9800pro korta vil jo fortsatt være godt nok i lang tid framover (når man ikke er überfreak og skal ha det absolutt råeste).

Hva er det Nvidia har å tilby i 3500 kroners klassen som er tilnærmet like bra x800pro (i verste fall 9800pro) korta egentlig?

 

Takker for svar.

Dersom de ikke gir deg et nVidia kort i steden for ati kortet, kjøper du deg et 6800GT kort. Når du får x800pro kortet tester du ut det, og så selger du det du er minst fornøyd med.

Lenke til kommentar
Komplett oppdaterte akkurat Sapphire x800pro kortet til (ubekreftet) 1.september 2004.... uff, jeg venter på dette kortet som erstatning på et defekt Hercules 9800pro kort. Begynner faktisk å tenke i de baner at det ikke er verdt å vente på! Det er allerede 2 måneder siden jeg sendte inn det defekte kortet!!! Begynner å bli mektig lei av å kjøre skuta med et 32mb RivaTNT kort!

 

Vurderer å spørre Komplett om det er mulig å få et annet kort som ikke er like bra. 9800pro korta vil jo fortsatt være godt nok i lang tid framover (når man ikke er überfreak og skal ha det absolutt råeste).

Hva er det Nvidia har å tilby i 3500 kroners klassen som er tilnærmet like bra x800pro (i verste fall 9800pro) korta egentlig?

 

Takker for svar.

Dersom de ikke gir deg et nVidia kort i steden for ati kortet, kjøper du deg et 6800GT kort. Når du får x800pro kortet tester du ut det, og så selger du det du er minst fornøyd med.

Hehe, ja hadde jeg vært stinn av gryn så kunne jeg jo gjort noe sånt, men sådan er det ikke.... desverre.

Lenke til kommentar

Hentet fra denne hjemmesiden: http://www.teamradeon.com/

 

OFFICIAL: ATI X800 Pro & XT PE Release Dates

Published: 7/15/2004  

Author: Team Radeon

 

Team Radeon has official ship dates for ATI's X800 Pro & XT PE retail cards.

 

It appears that after all of the delay, ATI has now gone ahead and listed official X800 Pro and XT Platinum Edition Release dates.

 

Here they are, please keep in mind these are ship dates:

 

RADEON X800 PRO 256MB AGP - SHIP DATE 9/15/04

RADEON X800 XT PLATINUM 256MB AGP - SHIP DATE 9/15/04

 

Retailers are expected to get shipments prior, however.

Lenke til kommentar
Hentet fra denne hjemmesiden: http://www.teamradeon.com/

 

OFFICIAL: ATI X800 Pro & XT PE Release Dates

Published: 7/15/2004  

Author: Team Radeon

 

Team Radeon has official ship dates for ATI's X800 Pro & XT PE retail cards.

 

It appears that after all of the delay, ATI has now gone ahead and listed official X800 Pro and XT Platinum Edition Release dates.

 

Here they are, please keep in mind these are ship dates:

 

RADEON X800 PRO 256MB AGP - SHIP DATE 9/15/04

RADEON X800 XT PLATINUM 256MB AGP - SHIP DATE 9/15/04

 

Retailers are expected to get shipments prior, however.

Hehe, det er jo helt sinnsykt! At det går an å lese markedet så utrolig feil da!

Lenke til kommentar
Hehe, det er jo helt sinnsykt! At det går an å lese markedet så utrolig feil da!

Hva mener du ?? Har problemer med å se at det er ATi sin feil at de ikke kan skaffe nok 1,6ns minne, samtidig med at NV bruker 2ns for sine Ultra kort som er beregnet å kjøre på 1000Mhz DDR og ikke 1100..

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare spørre om å få pengene igjen å finne en anna butikk som har det på lager? (hvis det finnes) :D

Faktisk, Komplett har tilbydt seg å kredittere meg for det kortet jeg sendte inn (Hercules 9800pro). Da er det snakk om 3500,- kroner. Det kan jo faktisk være en grei deal det. MEN, det forutsetter at det finnes på lager andre steder.

 

Noen som vet om x800pro finnes på lager noe sted?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...