Gå til innhold

ATI svarer på Doom 3-kritikk


Anbefalte innlegg

 

6800GT - ekstremt bra kort, inkludert til Doom 3.

X800 - ekstremt bra kort, men duger ikke i Doom 3.

 

 

Ville nå si at hverken 6800 eller X800 "duger" i D3 så lenge man ikke kan kjøre alt i spillet på max. Tenk å kjøpe et kort til 5000 uten å kunne dra alle sliderne lengst til høyre?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja hkm, alle high-end kort kan kjøre DOOM3 uten problemer, som du sier.

Det er nok alle klare over, selv om det ikke virker som om du tror at alle forstår det.

Det vi har prøvd å få fram her, er at du kan skru opp detaljene betraktelig mer på GF 6800 serien, og fortsatt få et spillbart resultat. Både ATI og Nvidia vil øke ytelsen i Doom3 med nye drivere.

 

Jeg må få lov til å si at jeg syns du virker fryktelig sta, og har en jevnt over uhyggelig tone i forumet her.

Lenke til kommentar
Og når det gjelder den siste kommentaren din, så har vel dine personlige oppfatninger om andre medlemmer fint lite med tråden å gjøre.

Før du sier sånt kan du skjerpe tonen i alle innleggene dine, syns jeg.

Poenget er at du ikke klarer å komme med dine meninger uten å skrive med en spydig tone, og det har vel allerede gjort denne tråden et par hakk mindre morsom å lese. Skjønner du at det er helt unødvendig?

 

Er det bare jeg som syntes det her egentlig?

 

EDIT: GeForce 6800GT kan ha like høye/litt høyere innstillinger enn Radeon x800 XT PE, og likevel ha like mye/mer FPS. Det kaller jeg å være betraktelig bedre, da x800XT PE er flaggskipet til ATi.

Endret av [-GoMp-]
Lenke til kommentar
Hva mener du med betraktelig høyere da?

 

Og når det gjelder den siste kommentaren din, så har vel dine personlige oppfatninger om andre medlemmer fint lite med tråden å gjøre.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2146&p=3

 

Her er det noen tester der du kan se selv, ser ut som en 6800 Gt er like bra i 1600*1200 med 4x FSAA som en X800 Pro uten FSAA, det er vel ingen som kan nekte på at doom3 går mye bedre på ett nvidia-basert skjermkort?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...