Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Daniel.

 

Jeg sa aldri at TDK var tidenes beste film. Jeg sa den var blant tidenes beste, spør du meg. Det er ikke min favorittfilm engang. Der troner LOTR heelt alene på toppen, med Shawshank og TDK i hælene. Og med en film som Prestige rett etter det igjen. For å si det sånn. :)

 

Bare for å indikere troll så svarte du på det:

"Kanskje for en på 7år". :)

 

:p

 

Jeg skjønner det ikke, men jeg aksepterer det, og jeg sier ingenting.

Hvilke har du sett?

Jeg har aldri sett en ferdig. Jeg har begynt på ett par, men sovna og gadd ikke mer. Men jeg ser hvor "kvaliteten" er. Så all honnør til dem som liker slike filmer. For meg blir det fort kjedelig, må ha litt fremgang i filmer jeg ser.

Kanskje derfor Jesse James ble liiitt kjedelig for min del også. Selvom det var en helt grei film.

 

Brb! Må rekke posthuset!

Lenke til kommentar

3 gode grunner:

- Fantastiske skuespillerprestasjoner

- Lang, underholdene, gode dialoger og fantastisk manus.

- Action all the way, god musikk/lyd

Gode grunner for at filmen er bra(som den er) men ikke tidenes.

 

Quoter noe for et par sider her, men folk har postet i hytt og vær mens jeg spiste middag...

 

Så det er gode grunner for at den er bra, men ikke tidenes film. Hva er så gode grunner for at en film er tidenes?

Lenke til kommentar
@Daniel.

 

 

Bare for å indikere troll så svarte du på det:

"Kanskje for en på 7år". :)

 

:p

Hehe,jeg sa vel kanskje det,men sa så senere at mitt intrykk er at de som mener TDK er tidenes\en av tidenes somregel(etter hva jeg har sett) er 9-20 år. Noe som jeg vil påstå stemmer(imo).

(untakk finnes selvfølgelig)

Lenke til kommentar

3 gode grunner:

- Fantastiske skuespillerprestasjoner

- Lang, underholdene, gode dialoger og fantastisk manus.

- Action all the way, god musikk/lyd

Gode grunner for at filmen er bra(som den er) men ikke tidenes.

 

Quoter noe for et par sider her, men folk har postet i hytt og vær mens jeg spiste middag...

 

Så det er gode grunner for at den er bra, men ikke tidenes film. Hva er så gode grunner for at en film er tidenes?

en film er tidenes beste vis heath ledger er joker

Endret av The Zapper
Lenke til kommentar

Å diskutere hva som er verdens beste film, er som å diskutere hva som er kunst...

 

Men OT: Slumdag Millionaire

 

Da var den sett, og jeg er ikke imponert. Jeg er MEKTIG imponert. Rett og slett et fantastisk stykke film. Ideen(novellen som filmen er basert på) er orginal, skuespillerene er gode og klippingen mellom fortid og nåtid går hånd i hånd. De klarer til og med å lure inn en klassisk Bollywood-dans.

 

6/6

 

 

Swordfish

 

Helt grei action med ett plott som er langt utenfor sannsynligheten. J. Travolta som superskurk, H. Jackman som datanørd, og H. Berry som dobbedobbel agent-type(og naken). Litt for mange avsluttninger og til tider slapt skuespill.

 

3/6

Lenke til kommentar
Min favorittfilm er både tidenes og verdens beste. Det er da synonymer i denne sammenhengen, er vel ingen som har forskjellige filmer som favoritt og som "verdens beste", er det det?

Er den filmen du liker best den som er den beste? Det er nemlig lov, men jeg ser ikke hvorfor det må være sånn. Jeg vurderer ikke hvor god en film er, men hvor godt jeg liker den. Det er derfor jeg kan trekke opp for skuespillere og temaer jeg liker og trekke ned for ting jeg ikke liker, og fremdeles forstå hvorfor filmer jeg ikke har på min topp 1000 liste kan vært på andres topp 5.

 

Min liste over 50 favorittfilmer inkluderer enkelte jeg synes er de beste i verden og en hel haug med favoritter, men jeg liker ikke en film fordi den er god. Det hjelper bare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...