Gå til innhold

Har laget hjemmeside til kjæresten


Anbefalte innlegg

Hei, kjæresten min ville ha en hjemmeside og spurte meg siden jeg kan en del om dette.

 

Har ikke lagt så veldig mye arbeid i siden ennå, begynte på mandag skjønner dere. Men har fått gjort litt småting på den, lurer bare på hva dere synes.

 

Husk at dette er en liten personlig hjemmeside for en søt, fin, skjønn, smart og verdens beste jente :love::love: Så ikke døm denne siden som noe profft, det er ikke meningen.

 

Noe mer jeg kanskje kunne lagt inn? Det kommer seff info om christine (navnet hennes) og bilder, andre ideer til mer "personlige" ting jeg kan legge inn?

 

Tenshi :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må utbedres:

- Header: for "blurry". Prøv å få den skarpere. Jeg synes ikke blånyansen i den passer sammen med resten av fargevalget.

- Venstre spalte: "Jeg er <> på MSN" kommer for nært kanten.

- Hvite kanter rundt smiletegn-ikonene.

- "Snakk"-ruten: Hvorfor står det "Page" (engelsk) når resten av siden er på norsk?

- Fargen på "Design av Chr..". Passer overhodet ikke.

- "Admin: Logg inn her" er bare helt uinteressant å se for den vanlige bruker.

- Gjesteboken: Hvorfor vises den i en IFRAME, som attpåtil er altfor smal?

Lenke til kommentar

jeg brukte 30 sekunder på å prøve å finne hovedsiden, før jeg forsto at den du linket til faktisk var hovedsiden :blush:

men dette på grunn av at overskriften i den nyeste nyheten er: gjestebok, så jeg trodde jeg var på gjesteboka jeg....

men eller fin "jenteside", på grunn av fargevalget (uten noen fordommer eller diskriminerende meninger)

 

EDIT:en trykkleif eller to

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar

Greit nok med rosa, men det ble litt vel mye, eller for kraftig. Prøv en litt mer diskret rosa, eller unngå å la hele siden være samme kraftige rosa-farge.

 

Den MSN greien burde ha en annen alt tekst. Siden det tar ca 1 sekund hver gang den skal lastes, og teksten er en hel setning, blir hele menyen forsøvet inntil bildet er lastet når siden lastes i Opera

Lenke til kommentar

JA det var den hvertfall! Hehe.. Den er jo grusom rosa!!

 

Remember folkens kvinner har en annen smak en menn, sagt på en annet måte de HAR smak! Det er ikke lett og lage hjemmeside til jenter.. de liker litt flashy osv og gjerne anim giffer +++

 

Jeg synes det var bra.. Perfekt for en pige! Eneste jeg har og utsette er logoen.. den burde hatt noen andre bilder eller noe... Kanskje noen bilder av din smukke :whistle:

 

Stå på videre så får du nok en bra belønning, natura er alltid bedre enn penger :thumbup::p

Endret av DiaVoLo
Lenke til kommentar

Ja, skiftet design. Har ikke laget dette selv heller da men det er bedre enn det forrige hvertfall. Det andre var rippet, men fant fort ut at det burde jeg ikke gjøre, men før jeg fikk gjort noe med det, kontaktet personen jeg hadde rippet det fra meg, hehe.

 

Nå har jeg hvertfall ett "lovlig" design, som samtidig ser 10x så bra ut etter min mening.

 

Tenshi B)

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har laget det, hvem har laget det da?

 

Du har rett i at dette ser mye bedre ut enn det forrige, men det er allikevel noen småfeil:

* Hva gjør "Siste nytt" på midten, når innholdet uansett bare dekker 60-70% av spalten under? Jeg ville venstrestilt.

* Bakgrunnen i meny-spalten er for tydelig. Enkelte linker under "- Meny -" blir vanskelige å lese.

* Hvorfor skal den vanlige bruker ha mulighet til å se uinteressante "Admin Login"-linker?

Lenke til kommentar

Trenger ett par tips til innhold på siden folkens.

Dette er som sagt før en personlig hjemmeside, men hva mangler den av innhold til en personlig hjemmeside?

 

Som dere ser kommer en "Om meg" side opp snart, og en side med bilder, men hva mer trenger den?

 

Tenshi :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...