Gå til innhold

Hjelp veldedigheit med eit klikk om dagen!


Earendil

Anbefalte innlegg

Hvorfor ligger denne som sticky?  :hmm:

7539501[/snapback]

"Hvorfor trenger de fattige barna i Afrika penger?". :roll:

 

Denne tråden blir det ikke akkurat postet veldig mye i, men er fortsatt veldig viktig. For at den ikke skal drukne i alt det andre "søppelet" i OT-baren.

 

Fungerer det slik at sponsorer registrerer klikk på siden, go da gir mer støtte?

7562292[/snapback]

For hver gang du trykker på den knappen på de sidene, registreres det, og de som har reklame på den siden betaler de som driver denne veldedige siden nok til å gi 1,1 kopp mat til trengende. Dette kan du gjøre en gang i døgnet - gjør du det flere er det til ingen nytte. :) Ble kanskje litt dårlig fortalt, men jeg håper du forstår!

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har det noe å si om man trykker flere ganger pr dag?

 

Edit: Hmm, jeg kunne jo laget et script som trykte på linken 1 gang i sekunded. Og bare tatt meg en tur ut å golfet/gått på ski alt etter som, og komme tilbake med god samvittighet.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva dette er godt for? At de får flere cookies på maskinen og må fjerne de og får mindre tid til veldedighet?

7710733[/snapback]

Følger deg ikke heeeeelt på denne. Cookies-ene lagres jo på din maskin, ikke på serveren, aight? Og uansett kan jo cookiesen slettes etter 24 timer ...

 

Har det noe å si om man trykker flere ganger pr dag?

 

Edit: Hmm, jeg kunne jo laget et script som trykte på linken 1 gang i sekunded. Og bare tatt meg en tur ut å golfet/gått på ski alt etter som, og komme tilbake med god samvittighet.

7721627[/snapback]

Lag heller et script som gjør det en gang i døgnet, og send det til meg! Dette har nemlig en tidssperre på seg som tillater maks ett trykk i døgnet :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så på National Geograpich Channel at man kunne gå inn å svare på en undersøkelse, og for hvert utfylte skjema som ble ut ga de 1euro til veldedighet. Litt mer enn et klikk men likevel nyttig, om ikke noen andre finner det skal jeg prøve å rote opp link i løpet av kvelden...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Today, you and others have generated the value of 22,198 cups of food. Thank you! (Please note that the click value updates every two minutes.)

 

Thank you for participating in the Pink Ribbon Challenge! Your click, along with others today, will fund free mammograms for women in need! Please click every day.

 

Thank you! Your click, along with others' today, provides basic but critical health services to more than 1,000 children. Each click helps prevent life-threatening diseases, restore vision to blind children, and enable child amputees to walk. Please support the sponsors below who fund these services.

 

Thank you! Your click has funded the preservation of 11.4 square feet of endangered rainforest. Please click every day and support the sponsors below, who pay for your gift.

 

Today, you and others have generated the value of 9,397 bowls of food. Thank you! (Please note that the click value updates every two minutes.)

 

Thank you! Your click, along with others' today, helps children in need discover the joy of books. Please support the sponsors below who pay for the distribution of these free books.

 

There. I am no longer a sinner =D

Lenke til kommentar

Når det står "22,198 cups of food", "to more than 1,000 children" og "the value of 9,397 bowls of food", er det da mer enn tusen barn, over 9 tusen matskåler osv, eller er det 1,000 barn, rett over 22 kopper mat og rett over ni skåler mat?

 

Begynner å lure litt når det står komma, og ikke punktum. Dersom det er slik det står, er det jo ikke rare greia, selv om det hjelper ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Når det står "22,198 cups of food", "to more than 1,000 children" og "the value of 9,397 bowls of food", er det da mer enn tusen barn, over 9 tusen matskåler osv, eller er det 1,000 barn, rett over 22 kopper mat og rett over ni skåler mat?

 

Begynner å lure litt når det står komma, og ikke punktum. Dersom det er slik det står, er det jo ikke rare greia, selv om det hjelper ...

 

Goscinny ;)

7963850[/snapback]

På norsk og engelsk brukes komme og punktum stikk motsatt i tegnsettingsøyemed med tall. Komma er et tusenskille på engelsk tegnmåte, mens punktum skiller ut desimaler. Er ikke så veldig logisk :/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...