Gå til innhold

"Anti USA" Tegn


Anbefalte innlegg

hei,

 

Saken: jeg lurer på om hvilket tegn som er "mest anti USA", dette er ikke en tråd hvor man skal snakke om USA og slikt.

 

Visvås: jeg liker ikke helt regjeringa der borte og skal begynne og casmode pc'n min så tenkte jeg det hadde vert et greit motiv

 

jeg tenkte litt på en rød stjerne eller Che (kansje ikke akkuratt anti USA men)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hammer og sigd, rød stjerne eller che er jo ikke dirkete anti-usa heller pro commie/pro sovjet som indirekte blir anti-usa/anti-capie... men det kan jo være det du er .

Et digert forbudt skilt med hodet til bush eller Stars'n Stripes burde gjøre nytten :p

Endret av SilverKhan
Lenke til kommentar

likte forbudt skiltet, men det amrikanske flagget har så mangen farger,

 

jeg tror det må vere noe med 2 farger, che fant jeg ut at ble for vanskligt (skal skjeres ut i stål) men en rød stjerne eller hammer og sigd (rød seff) tror jeg kansje hadde blitt bra

Lenke til kommentar
Hadde dette vært en antimuslim/og lignende tegn greie så hadde fyren blitt flamet. Forteller litt.

 

:nei:

Godt å se at det er noen her som har evnen til å tenke litt over ting, og ikke bare dundrer avsted med ensporet tankegang.

Det er helt greit å være kritisk til USA sin politikk, selv ser jeg med kritiske øyne på mye av utenrikspolitikken til USA. Å spre om seg med anti-USA tegn, ser jeg derimot som en usakelig måte å få frem budskapet sitt på. Anti-tegn er igrunn en uting som lett framprovoserer konflikter. En vinkling der man får frem hva man er for istedet for hva man er imot, er mye mer konstruktivt.

 

Jeg ser med interesse på alle fjortiss-commisene rundt omkring, ikke bare her i forumet, men i Norge generelt. Ungdommer som knapt har kommet seg ut av grunnskolen plaprer ivei om hvor slemme USA er. Selv om det egentlig er deler av utenrikspolitikken de ikke liker, gjør det ikke noe om man drar med seg resten av USA i samme slengen og brenner et flagg eller to.

 

Også er det jo rart å se når den samme gjengen veiver med kommunistiske symboler fordi dette er anti-USA.

Ingen av dem tenker derimot over hva kommunismen betyr.

Vil man virkelig at alle skal kjøre toyota corolla, bo i like store hus/leiligheter og tjene likt enten de jobber i kassa på rimi eller har en åtte års dr. grad? Er det rettferdig? Og har egentlig noen fått kommunisme til å fungere? Toppen av kransekaka er jo å feste et anti-USA symbol på en pc. Så der sitter man og spiller amerikanske pc-spill på et amerikansk operativsystem i en amerikansk pc med en amerikansk cola i hånda...

Lenke til kommentar
Hadde dette vært en antimuslim/og lignende tegn greie så hadde fyren blitt flamet. Forteller litt.

 

:nei:

Godt å se at det er noen her som har evnen til å tenke litt over ting, og ikke bare dundrer avsted med ensporet tankegang.

Les hva du selv skriver.

 

Det er helt greit å være kritisk til USA sin politikk, selv ser jeg med kritiske øyne på mye av utenrikspolitikken til USA.

Om man ikke er det så tyder det på at man er moralskt forvaklet.

Å spre om seg med anti-USA tegn, ser jeg derimot som en usakelig måte å få frem budskapet sitt på. Anti-tegn er igrunn en uting som lett framprovoserer konflikter. En vinkling der man får frem hva man er for istedet for hva man er imot, er mye mer konstruktivt.

Man får ihvertfall fram budskapet sitt! Om alle bare gikk rundt og plapret om hva de ønsket, og ikke kritiserte og viste at man er motstander av en politikk, så ville vi fremdeles levd i ett føydalsamfunn, eller det som værre er. Og konflikter er bra, diskusjon er flott, og man kan lære noe.

 

Jeg ser med interesse på alle fjortiss-commisene rundt omkring, ikke bare her i forumet, men i Norge generelt. Ungdommer som knapt har kommet seg ut av grunnskolen plaprer ivei om hvor slemme USA er. Selv om det egentlig er deler av utenrikspolitikken de ikke liker, gjør det ikke noe om man drar med seg resten av USA i samme slengen og brenner et flagg eller to.

Snakker om generalisering. Jeg kjenner personlig flere "fjortiss-commiser", som du så rørende beskrev de som, som kritiserer USA i sterke ordelag, men de skjønner ihvertfall at utenrikspolitikken til USA henger sammen med innenrikspolitikken, og derfor kritiserer hele systemet i USA. Å brenne ett flagg er en fin provokativ handling.

 

Også er det jo rart å se når den samme gjengen veiver med kommunistiske symboler fordi dette er anti-USA.

Ingen av dem tenker derimot over hva kommunismen betyr.

"å nei"

Vil man virkelig at alle skal kjøre toyota corolla, bo i like store hus/leiligheter og tjene likt enten de jobber i kassa på rimi eller har en åtte års dr. grad? Er det rettferdig? Og har egentlig noen fått kommunisme til å fungere?

Dette flåseriet kan du ta i en annen tråd.

Toppen av kransekaka er jo å feste et anti-USA symbol på en pc. Så der sitter man og spiller amerikanske pc-spill på et amerikansk operativsystem i en amerikansk pc med en amerikansk cola i hånda...

Ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

:roll:

For en barnslig mate a handtere misnoye med noe...

Hvis fjortisser gar rundt a sier hvor ondt USA er... er jeg ikke overrasket, men ikke faen om de kan en eneste ting om det de snakker om. Det er det som er problemet. Man hater uten a egentlig vite hvorfor, og a kunne forklare det ordentlig.

Lenke til kommentar

Nesten artig å se hvordan enkelte prøver å få det til å se ut som at alle som ikke liker statene er kommunister. Går det ikke an å mislike statene uten å være en kommunist? Jeg skjønner det er lettere å argumentere mot kommunistene, og at mange av dere føler at dere fremstår som skumlere, sterkere og mer korrekte hvis dere bare får holdt på lenge nok med den samme argumentasjonen. Men er det ikke på tide å bli voksen, innse at ikke alle som misliker statene er kommunister og erkjenne at vi ikke vet ALT bare pga vi har nådd starten på tjueårene.

 

Nesten like artig som å se representanter fra unge høyre og unge venstre på TV dette. Alltid like radikal. Alltid like brått på. Og alltid med det samme, belærende tonefallet i prekenen sin som om nå kommer vi for å ta opposisjonen med storm og for å bevise at vi kan og vi vil. :)

 

(... kag som alltid ler godt når han ser representanter fra ungdomspartiene på TV ...)

Lenke til kommentar
Toppen av kransekaka er jo å feste et anti-USA symbol på en pc. Så der sitter man og spiller amerikanske pc-spill på et amerikansk operativsystem i en amerikansk pc med en amerikansk cola i hånda...

Ser ikke problemet.

for ikke snakke om drikke Pepsi, Cola med glede. Være MacGyver fanatiker. Ha en Mustang plakat (der man så vidt skimter et usa flagg bak bilen også)...

...Sorry MagE, kunne ikke la være ;)

Lenke til kommentar
:roll:

For en barnslig mate a handtere misnoye med noe...

Hvis fjortisser gar rundt a sier hvor ondt USA er... er jeg ikke overrasket, men ikke faen om de kan en eneste ting om det de snakker om. Det er det som er problemet. Man hater uten a egentlig vite hvorfor, og a kunne forklare det ordentlig.

Det har blitt kult å hate USA..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...