Gå til innhold

"Anti USA" Tegn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
konge systemet (husker ikke hva det heter) er bedre enn presiden, det er det kunn EN grunn til. det sitter 2++ stykker med det siste ordet. på den måten kan vi ikke få en galning fra texas (som ikke har vert utforbi texas før han stilte til president valget) som går i krig og dreper mangen tusen liv fordi han fikk litt lyst til det (afganistan er jeg "enig" i)

ehh?

 

"Konge systemet"= Monarki

"presiden"= Republikk

 

Orker ikke gå for mye inn på amerikansk politikk nå, men kan si så mye som at George W. Bush ikke fant ut at han skulle invadere Irak sånn helt plutselig og uten videre alene.

Lenke til kommentar
konge systemet (husker ikke hva det heter) er bedre enn presiden, det er det kunn EN grunn til. det sitter 2++ stykker med det siste ordet. på den måten kan vi ikke få en galning fra texas (som ikke har vert utforbi texas før han stilte til president valget) som går i krig og dreper mangen tusen liv fordi han fikk litt lyst til det (afganistan er jeg "enig" i)

ehh?

 

"Konge systemet"= Monarki

"presiden"= Republikk

 

Orker ikke gå for mye inn på amerikansk politikk nå, men kan si så mye som at George W. Bush ikke fant ut at han skulle invadere Irak sånn helt plutselig og uten videre alene.

Jeg er Distre, så jeg greier ikke og huske slikt.

 

og BTW: rett etter 9/11 ville bush at Saddam skulle få skylda. høres ut som om han hadde tenkt og "ta" han før han ble valgt

Endret av MagE
Lenke til kommentar
og BTW: rett etter 9/11 ville bush at Saddam skulle få skylda. høres ut som om han hadde tenkt og "ta" han før han ble valgt

Ville Bush det?

ja, en som sluttet/pensjonerte seg sa det (han skrev også en bok om det)

 

Enhver dyrking av millitante terrorister og kommunistkjeltringer som Fidel Castro, Gadaffi, Bin Laden og Che Guevera er typisk antiamerikansk. Lykke til med casemodden din!

 

Takk.

 

 

BTW: jeg hadde bare problemer med og komme på et bra bilde. så tenkte jeg at en noe slikt som jeg spurte om hadde past, men men

Lenke til kommentar
og BTW: rett etter 9/11 ville bush at Saddam skulle få skylda. høres ut som om han hadde tenkt og "ta" han før han ble valgt

Ville Bush det?

Var vel heller Rumsfeld og den intelektuelle eliten i administrasjonen som øyeblikkelig hylte "nuke Iraq" etter angrepene på WTC og Pentagon.

Lenke til kommentar
,13/07/2004 : 08:15] Hadde dette vært en antimuslim/og lignende tegn greie så hadde fyren blitt flamet. Forteller litt.

 

:nei:

Godt å se at det er noen her som har evnen til å tenke litt over ting, og ikke bare dundrer avsted med ensporet tankegang.

Det er helt greit å være kritisk til USA sin politikk, selv ser jeg med kritiske øyne på mye av utenrikspolitikken til USA. Å spre om seg med anti-USA tegn, ser jeg derimot som en usakelig måte å få frem budskapet sitt på. Anti-tegn er igrunn en uting som lett framprovoserer konflikter. En vinkling der man får frem hva man er for istedet for hva man er imot, er mye mer konstruktivt.

 

Jeg ser med interesse på alle fjortiss-commisene rundt omkring, ikke bare her i forumet, men i Norge generelt. Ungdommer som knapt har kommet seg ut av grunnskolen plaprer ivei om hvor slemme USA er. Selv om det egentlig er deler av utenrikspolitikken de ikke liker, gjør det ikke noe om man drar med seg resten av USA i samme slengen og brenner et flagg eller to.

U.S. Messageboard.com

 

Jeg foreslår at du leser litt på den siden der og leser meningene til mange av folka og du ser at de faktisk tror at presidenten deres snakker sant, de tror på hans politikk, enda den utenrikspolitikken han fører bryter med alt som heter internasjonale lover og konvensjoner og god knows what.

 

Også er det jo rart å se når den samme gjengen veiver med kommunistiske symboler fordi dette er anti-USA.

Ingen av dem tenker derimot over hva kommunismen betyr.

Vil man virkelig at alle skal kjøre toyota corolla, bo i like store hus/leiligheter og tjene likt enten de jobber i kassa på rimi eller har en åtte års dr. grad? Er det rettferdig? Og har egentlig noen fått kommunisme til å fungere? Toppen av kransekaka er jo å feste et anti-USA symbol på en pc. Så der sitter man og spiller amerikanske pc-spill på et amerikansk operativsystem i en amerikansk pc med en amerikansk cola i hånda...

 

Vet du egentlig hva kommunisme står for? Og hva så om man bruker amerikanske produkter, har dette noe å si for hva folk mener om deres utenrikspolitkk og president og regjering?

Endret av thoufiend
Lenke til kommentar
Hva med å hoppe utfor en høyde, i protest mot USA? Gjerne iført et brennende amerikansk flagg.

 

Jo lengre ned, jo mer oppmerksomhet vil du få med stuntet ditt. Garantert medieomtale. En anslagsvis bra høyde å begynne med er 30-40 meter.

Å dra til Irak som levende skjold var den beste ideen venstresiden har hatt på lenge. Synd det ikke ble en varig trend..

Lenke til kommentar
Hva med å hoppe utfor en høyde, i protest mot USA? Gjerne iført et brennende amerikansk flagg.

 

Jo lengre ned, jo mer oppmerksomhet vil du få med stuntet ditt. Garantert medieomtale. En anslagsvis bra høyde å begynne med er 30-40 meter.

Å dra til Irak som levende skjold var den beste ideen venstresiden har hatt på lenge. Synd det ikke ble en varig trend..

Forresten, hva hadde vært status i Irak hvis levende skjold hadde fått bestemme? Noen som har hørt noe fra den kanten etter at Saddam falt og "blodbadet" uteble?

Lenke til kommentar
Å dra til Irak som levende skjold var den beste ideen venstresiden har hatt på lenge. Synd det ikke ble en varig trend..

Uheldigvis rømte de før de fikk bomber i hodet. "levende skjold" my ass; De hadde aldri planer på å ofre livet for sin moralske/kommunistiske/sosialistiske overbevisning).

 

On topic: Et bilde av Michael Moore er vel nok "anti USA" for de fleste....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...