Gå til innhold

Hva HATER du på LAN?


Anbefalte innlegg

Hater at folk skal spille KUN spille CounterStrike.

Hater folk som ROPER utover salen når de dør i CounterStrike.

Hater bråket.

 

Jeg har derfor begynt å gå på lan med voksne folk.

Er en kompis som kjenner en del ok voksne spillere.

Blir 4-5 på min alder og ca 16stk på mellom 20-50år..

Der er CounterStrike forbudt, og det er ingen herjing. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forrige gang jeg var på LAN endte det med at 30min etter jeg kom begynte halvparten å spille flasketuten peker på.

En som fikk flaska på seg fikk beskjed om å dra ut strømmen til PCene...

 

Merk: Vi som var der satt mitt i et spill, og alle var mellom 17-18år, er det seriøst mulig? Det var heller ikke alkohol med i bilde selv om det kan virke slik.

 

Edit: Leif

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar
Forrige gang jeg var på LAN endte det med at 30min etter jeg kom begynte halvparten å spille flasketuten peker på.

En som fikk flaska på seg fikk beskjed om å dra ut strømmen til PCene...

 

Merk: Vi som var der satt mitt i et spill, og alle var mellom 17-18år, er det seriøst mulig? Det var heller ikke alkohol med i bilde selv om det kan virke slik.

 

Edit: Leif

haha, det virket kjipt

Lenke til kommentar
kva spiller derre på LAN når du dere ikkje spiller cs da,(ikkje at eg spiler cs så mykje da :D )

Man trenger egentlig ikke spille på LAN i det hele tatt :)

 

Jeg for mion del driver med litt webdesign, med warez, ser på serier og filmer, og viktigst: Er sosial sammen med andre.

 

Men det blir fort noen runder i Elastomania og kanskje litt Trackmania sammen med andre :)

Lenke til kommentar
Man trenger egentlig ikke spille på LAN i det hele tatt :)

 

Jeg for mion del driver med litt webdesign, med warez, ser på serier og filmer, og viktigst: Er sosial sammen med andre.

 

Men det blir fort noen runder i Elastomania og kanskje litt Trackmania sammen med andre :)

det er sånn det skal være :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg hater feite stygge folk i 18-20 alderen (som har sittet før mye i go stolen hjemme) med alt før stor snusleppe som sitter og roper(med veldig gjov stemme) når de blir skutt i CS, og små drit unge som sitter og roper lol,lol2k,dobbel lol,lol2k i åttende, mega lol osv :p

Endret av MKej
Lenke til kommentar
jeg hater feite stygge folk i 18-20 alderen (som har sittet før mye i go stolen hjemme) med alt før stor snusleppe som sitter og roper(med veldig gjov stemme) når de blir skutt i CS

Hvis det er feite, pene folk da? Så dumt utsagn.

kom kanskje litt feil ut det der.

men du skjønner hva jeg mener :p

Lenke til kommentar
Hmmm. ser ut som jeg må få skrapet isammen et lan her i Rogaland med aldersgrense 18/20 år eller noe og se hvordan det er.

 

Spilte på en del cs servere for folk over 35 osv.

Var utrolig mye koseligere folk og som kunne oppføre seg.

Kan skjønne det. Spiller SWAT4 på nett for tiden, og jeg møter stort sett på folk mellom 18 og 35. Skikkelig koselig, det.

Vi får til godt lagarbeid, selv om at noen av dem er litt "trigger-happy". :p

Lenke til kommentar

var på LAN i helga, og det var bare et eneste spill jeg irriterte meg grenseløst over, som jeg sikkert kommer til de neste LANene jeg drar på også.

 

WoW

 

ja riktig. det spillet kommer til å ta livet av LAN kulturen slik vi kjenner den idag.

 

singleplayer time etter time på et LAN med venner. jiha, drittøft. savner de dagene vi linket uten internet.

 

noen som er enige?

Lenke til kommentar
var på LAN i helga, og det var bare et eneste spill jeg irriterte meg grenseløst over, som jeg sikkert kommer til de neste LANene jeg drar på også.

 

WoW

 

ja riktig. det spillet kommer til å ta livet av LAN kulturen slik vi kjenner den idag.

 

singleplayer time etter time på et LAN med venner. jiha, drittøft. savner de dagene vi linket uten internet.

 

noen som er enige?

tja... går jo å spille det hvis alle på LANet har sin egen account og det er stor nok internett linje.

 

og så klart må man jo være i samme gruppe da, ikke springe for seg selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...