Apoc_ Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 (endret) Og dear penis! :!: :!: :!: Edit: Hvis det er sangen fra dearpenis.swf du snakker om.. Endret 2. juli 2004 av Apoc_
Hazikaze Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Hvorfor ha sanger på i bakgrunnen når man spiller? Hvis man først skal ha noe, ikke sett på metall av noen type (Linkin Park er forresten ikke metall, det er en haug med dritt). Du blir bare ukonsentrert. Forresten, kansje litt off-topic, men jeg gjør spørr likevel; Hva i helvete er det som gjør Counter-strike så bra?! (God fysikk og mange folk som spiller det er faen meg ikke en god begrunnelse).
Loeve Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Vel, du trenger typisk noe halvhardt med litt driv i. In flames er vel fint til dette. Kan nevne noen sanger i farta: In flames - Dialogue with the stars In flames - Black & White In flames - Artifacts of the black rain In flames - Dark Signs In flames - Only for the weak In flames - Clay Man In flames - Pinball Map
LarsP Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Så lenge du holder deg unna trance så går det nok bra skal du se. Ikke misforstå meg: På byen og i bila fungerer trance glimrende, men i en fragmovie...
Hazikaze Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Vel, du trenger typisk noe halvhardt med litt driv i. In flames er vel fint til dette. Kan nevne noen sanger i farta: In flames - Dialogue with the stars In flames - Black & White In flames - Artifacts of the black rain In flames - Dark Signs In flames - Only for the weak In flames - Clay Man In flames - Pinball Map Huff, hvordan klarer du å like nyere In Flames?
Loeve Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Vel, du trenger typisk noe halvhardt med litt driv i. In flames er vel fint til dette. Kan nevne noen sanger i farta: In flames - Dialogue with the stars In flames - Black & White In flames - Artifacts of the black rain In flames - Dark Signs In flames - Only for the weak In flames - Clay Man In flames - Pinball Map Huff, hvordan klarer du å like nyere In Flames? Dette er ikke sanger jeg liker, men sanger som egner seg til en fragmovie. Eldre In Flames har mye mer markant growl-vokal og røffere riff, noe neppe hverdags-fjortisen kommer til å like. Av disse sangene er det nok bare Artifacts of the Black rain og Dialogue With The Stars jeg liker særlig godt.
LoS Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Fikk følelsen av at Limp bizkit - take a look around vil passe rimelig bra i en rå fragmove.
Xer0 Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Evanescense - my last breath Nigthwish - crimson tide Powerman5000 - bombshell Pod - boom Guano apes - open your eyes
Plomma2 Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg trenger noen "typiske cs sanger" som ikke er altfor oppbrukte. Evanescense - my last breath Nigthwish - crimson tide Powerman5000 - bombshell Pod - boom Guano apes - open your eyes
Loeve Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Crimon Tide / Deep Blue Sea er vel strengt talt ikke oppbrukt. Men den er vel litt for treg for at den skal fungere i en adrenalinfylt fragmovie.
ZeroFlameX Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 CS er for whiners... eller hva med nei faen han må jo bruke wall hack eller den beste head shot= aimbot
Plomma2 Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 CS er for whiners...eller hva med nei faen han må jo bruke wall hack eller den beste head shot= aimbot Du vet at du whiner nå?
ASDASDKL2131 Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 (endret) Tipper han er en 20 år gammel fjortiss som fortsatt er grinete fordi han ikke ble noe god i CS da han prøvde det for 5 år siden. @ topic; Three Days Grace - I Hate Everything About You. Endret 4. juli 2004 av XoRc
Erlendz Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Altså fyr for all del opp noe METAL In flames er jo en glitrende ide. "Novembre - The Music" har jeg på min.
-Lasse Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 (endret) Spiller mye cs men hva betyr fragmovie? Frag = kill movie = film Altså en film der de viser fine kills og headshots mulig dette er feil, men har ikke så mye peiling i cs, men synes det ligger i ordene Endret 6. juli 2004 av spinxzer
Plomma2 Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Spiller mye cs men hva betyr fragmovie? Frag = kill movie = film Altså en film der de viser fine kills og headshots mulig dette er feil, men har ikke så mye peiling i cs, men synes det ligger i ordene Stemmer ganske bra det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå