razh0r Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Hoobastank - Crawling In The Dark Greenwheel - Shelter
SpoileD Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 hmm trance går da ann det!! Eks. Førsten på Hard Clan, der er hmm Warp Brothers - Power den er fet.. Så er det the matriarch - ascent. den er oxo rååå.. ellers er det vel millencolin, Jack Of All Trades - Blacklist Of No Good (denne roxx,synes jeg da ;D)
ZeroFlameX Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Tipper han er en 20 år gammel fjortiss som fortsatt er grinete fordi han ikke ble noe god i CS da han prøvde det for 5 år siden. @ topic; Three Days Grace - I Hate Everything About You. Nei jeg la det fra meg pga det ettervert ble for mange av dere ex-medlemmer av desymmelis som ble skrevet ut av legen pga han trodde dere måtte være kurert pga dere klarte å skifte batterier på de fantastiske gamer musene deres..
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 (endret) Tipper han er en 20 år gammel fjortiss som fortsatt er grinete fordi han ikke ble noe god i CS da han prøvde det for 5 år siden. @ topic; Three Days Grace - I Hate Everything About You. Nei jeg la det fra meg pga det ettervert ble for mange av dere ex-medlemmer av desymmelis som ble skrevet ut av legen pga han trodde dere måtte være kurert pga dere klarte å skifte batterier på de fantastiske gamer musene deres.. Hva har dette med topic å gjøre? Tilbake til det vi egentlig skulle snakke om; jeg syns det meste av heavy metal er bra. Du kan bruke starten av Dream Theater- The Mirror på introen. Det tror jeg kan bli litt tøft. Endret 19. juli 2004 av Slettet-9MaQoRVt
.tomf Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 (endret) mye av Nightwish passer bra forresten.. jeg leste i Dagbladet for en stund siden da de vurderte albumet Once.kritikeren sa at han synes Nightwish er en blanding av trance,rock og opera(elns),og han elsket det.. albumet fikk en 5'er Crowfinger: Biggest & The Best passer jo kjempebra.. den er jo også i fragmovien til eXploid metallica: metal militia edit:skriveleif :!: Endret 19. juli 2004 av t0mm3n^_
ASDASDKL2131 Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Tipper han er en 20 år gammel fjortiss som fortsatt er grinete fordi han ikke ble noe god i CS da han prøvde det for 5 år siden. @ topic; Three Days Grace - I Hate Everything About You. Nei jeg la det fra meg pga det ettervert ble for mange av dere ex-medlemmer av desymmelis som ble skrevet ut av legen pga han trodde dere måtte være kurert pga dere klarte å skifte batterier på de fantastiske gamer musene deres.. En fantastisk "gamer mus" er ikke trådløs og har derfor heller ikke behov for batterier. :/ Punktum og komma er forresten to flotte ting som absolutt bør brukes mye mer av veldig mange her på forumet slik at man slipper å lese setninger som dette her og automatisk omkomme hjemme på stuegulvet fordi man plutselig sånn helt uten videre ikke hadde mer luft igjen i lungene etter å ha lest en setning skrevet av noen her på forumet. :|
munky Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Kan forestille meg at HIM - Soul on fire kan passe ganske så godt til cs. Iallefall deler av den. Megadeth - Trust fra 1:00 og utover kan også funke nokså bra Noen andre sanger jeg tror kunne ha passa: Pantera - Cowboys from hell Pantera - Shedding Skin Sepultura - Refuse Resist
Litraphy Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 House of Pain - Jump Around Hammerfall - Hearts On Fire Hammerfall har egentlig mye bra av sånn musikk som passer i spill filmer. Har selv brukt begge disse i en DAoC film
alec09 Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Nye cs sanger? Vil det si sanger som er i cs-filmer? I så fall så er jo de gamle og gode. Eksempel: Iron maiden-Fear of the dark Mighty 44-Mighty 44 Metallica-Enter sandman Bryan Adams- we`re gonna win Men for å være litt nyskapende så: Vikingarna- Leende guldbruna øgon Rune Rudberg- Hotel cæsar Eilert Pilarm- Hound dog Ole Ivars- Så tjukk du har blitt Ole Ivars- Ringar på fredan Ole Ivars- Spellemannsblod Finn Kalvik- Aldri i livet O-zone- Dragostei din tei
brillan Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Crowfinger: Biggest & The Best passer jo kjempebra.. den er jo også i fragmovien til eXploid Den heter Clawfinger - Biggest the best
.tomf Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Crowfinger: Biggest & The Best passer jo kjempebra.. den er jo også i fragmovien til eXploid Den heter Clawfinger - Biggest the best ja ok da som om jeg orker å sjekke etter det da.. som om jeg orker noe i det hele tatt..
IHASBOOK Skrevet 13. juni 2006 Skrevet 13. juni 2006 (endret) nvm fjorten tegn på en måde Endret 13. juni 2006 av ulv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå