Gå til innhold

Nye "cs-sanger" ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

hmm trance går da ann det!! Eks. Førsten på Hard Clan, der er hmm Warp Brothers - Power

den er fet.. Så er det the matriarch - ascent. den er oxo rååå.. ellers er det vel millencolin, Jack Of All Trades - Blacklist Of No Good (denne roxx,synes jeg da ;D)

Skrevet
Tipper han er en 20 år gammel fjortiss som fortsatt er grinete fordi han ikke ble noe god i CS da han prøvde det for 5 år siden.

@ topic; Three Days Grace - I Hate Everything About You.

Nei jeg la det fra meg pga det ettervert ble for mange av dere ex-medlemmer av desymmelis som ble skrevet ut av legen pga han trodde dere måtte være kurert pga dere klarte å skifte batterier på de fantastiske gamer musene deres..

Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet (endret)
Tipper han er en 20 år gammel fjortiss som fortsatt er grinete fordi han ikke ble noe god i CS da han prøvde det for 5 år siden.

Nei jeg la det fra meg pga det ettervert ble for mange av dere ex-medlemmer av desymmelis som ble skrevet ut av legen pga han trodde dere måtte være kurert pga dere klarte å skifte batterier på de fantastiske gamer musene deres..

Hva har dette med topic å gjøre? :roll:

Tilbake til det vi egentlig skulle snakke om; jeg syns det meste av heavy metal er bra. Du kan bruke starten av Dream Theater- The Mirror på introen. Det tror jeg kan bli litt tøft. :love:

Endret av Slettet-9MaQoRVt
Skrevet (endret)

mye av Nightwish passer bra

forresten..

jeg leste i Dagbladet for en stund siden da de vurderte albumet Once.kritikeren sa at han synes Nightwish er en blanding av trance,rock og opera(elns),og han elsket det..

albumet fikk en 5'er

Crowfinger: Biggest & The Best passer jo kjempebra..

den er jo også i fragmovien til eXploid :p

metallica: metal militia

edit:skriveleif :!:

Endret av t0mm3n^_
Skrevet

En fantastisk "gamer mus" er ikke trådløs og har derfor heller ikke behov for batterier. :/

Punktum og komma er forresten to flotte ting som absolutt bør brukes mye mer av veldig mange her på forumet slik at man slipper å lese setninger som dette her og automatisk omkomme hjemme på stuegulvet fordi man plutselig sånn helt uten videre ikke hadde mer luft igjen i lungene etter å ha lest en setning skrevet av noen her på forumet. :|

Skrevet

Kan forestille meg at HIM - Soul on fire kan passe ganske så godt til cs. Iallefall deler av den.

Megadeth - Trust fra 1:00 og utover kan også funke nokså bra :)

Noen andre sanger jeg tror kunne ha passa:

Pantera - Cowboys from hell

Pantera - Shedding Skin

Sepultura - Refuse Resist

:thumbup:

Skrevet

House of Pain - Jump Around

Hammerfall - Hearts On Fire

Hammerfall har egentlig mye bra av sånn musikk som passer i spill filmer. Har selv brukt begge disse i en DAoC film ;)

Skrevet

Nye cs sanger?

Vil det si sanger som er i cs-filmer?

I så fall så er jo de gamle og gode.

Eksempel:

Iron maiden-Fear of the dark

Mighty 44-Mighty 44

Metallica-Enter sandman

Bryan Adams- we`re gonna win

Men for å være litt nyskapende så:

Vikingarna- Leende guldbruna øgon

Rune Rudberg- Hotel cæsar

Eilert Pilarm- Hound dog

Ole Ivars- Så tjukk du har blitt

Ole Ivars- Ringar på fredan

Ole Ivars- Spellemannsblod

Finn Kalvik- Aldri i livet

O-zone- Dragostei din tei

:D

Skrevet

Crowfinger: Biggest & The Best passer jo kjempebra..

den er jo også i fragmovien til eXploid :p

Den heter Clawfinger - Biggest the best :p

ja ok da :p

som om jeg orker å sjekke etter det da..

som om jeg orker noe i det hele tatt.. :p

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...