Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri vært noe spesielt stor fan av Marduk, bortsett fra noen enkelt-låter. Men nye skiva er grusomt fet!

8122545[/snapback]

 

Nye? Ny nå? :ermm:

8122832[/snapback]

 

"WINGS OF FUNERAL

The final mix and the mastering of the new album is completed. Release date for ROM 5:12 is set for the 24th of april. Will be available on the following format CD as well as limited edition Lp and Pic disc Lp. Just seen the lay out for the cd. It will contain a massive 44 page booklet. More news will follow."

 

Den ligger på nett allerede. Skal utvilsomt handles når den er ute.

Lenke til kommentar

Ingen anelse hva du mener med melodiøs musikk, men nå sitter jeg og digger Running Wild - Port Royale fra 1988. Den er regnet som en evig klassiker innen heavy metal.

Ellers kan du sjekke ut bandet jeg har i siggen min? Veit ikke hva du vil ha, jeg. Melodiøs dødsmetall eller powermetal eller NWOBHM?

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Og du sjekka tipsene mine? Det er alt annet enn tung og kjedelig dødsmetall hvertfall.

8124640[/snapback]

 

Ja, driver å ser på det nå.

 

edit: Dette virker bra, ja. :D

 

Du kan gi noen eksempler på melodiøs musikk du liker da. Det gjør ting mye enklere.

8124641[/snapback]

 

Hmm..

 

Children of Bodom, In Flames osv...

Endret av Frichassé
Lenke til kommentar
Og du sjekka tipsene mine? Det er alt annet enn tung og kjedelig dødsmetall hvertfall.

8124640[/snapback]

 

Ja, driver å ser på det nå.

 

edit: Dette virker bra, ja. :D

 

Du kan gi noen eksempler på melodiøs musikk du liker da. Det gjør ting mye enklere.

8124641[/snapback]

 

Hmm..

 

Children of Bodom, In Flames osv...

8124653[/snapback]

Dark Tranquillity - Character (album)

 

Beste albumet i sjangeren.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...