Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Taake > Ragnarok

 

Men ja Ragnarok har endel brae sanger, og noe bra coverart

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
blackdoor.jpg:p

8127554[/snapback]

 

Hehe, jepp. Liker Taake bedre enn Ragnarok jeg og.. Fikk vite om Ragnarok da jeg så at Høst steppa inn som vokalist for dem. Høst har en av de beste growling stemmene jeg har hørt. =) Ragnarok er faktisk fra byen der jeg bor, Sarpsborg. Det er litt stilig. ; )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

debbath468_275861a.jpg

 

Var på Black Debbath-konsert på fredag. Det var ei hyggeleg oppleving. Dei leverte varene og vel så det. Eg hadde ikkje mykje kjennskap til dette morosame bandet fra før, og etter første sangen tenkte eg at vokalen som dei opererar med kanskje vart kjedeleg i lengda. Der tok eg feil. Han røska godt tak i clean-vokalen, og produserte nokre imponerande tonar.

 

Eg tok meg ein skål med vokalisten etter konserten også, hyggeleg fyr. :)

Endret av huf
Lenke til kommentar

En liten kommentar til konserten på maiden fredagen som var.. Med bandet "breed" som hadde "releasekveld" med påfølgende livespilling. Altså.. Helt kurrant musikkmessig, helt til jeg fikk se mer og mer av den ytters kvalmende vokalisten, som tydelig bar preg av den store "rocke-statusen" han hadde. Med 80% blondiner som publikumere, som tydeligvis elsket han, den ekle engelsken han dro mellom låtene, et uttallig "motherfuckers, get your hands in the air" etc etc, ble det ikke noe stas for min del. Selvsagt måtte han også dra av seg skjorta, til glede for de nevnte blondinene i publikum.

 

Må si kvelden før, med imbalance og Forbidden forrest var en langt mer fornøyelig aften. Fredagen ga litt mer rom for øl og fyll, noe som var den kveldens glede.

Lenke til kommentar

Haha, har du ikke sett hvordan 80-talls heavyvokalister oppførte seg på scenen? Som om de var guds gave til kvinnen, jokka på mikrofonen, utallige "sexy" hoftebevegelser og rumpevrikking + åletrange bukser som nesten sprekker når de bøyer seg framover.

 

Joe Lynn Turner er prakteksempel fra Yngwie Malmsteen's Live in Leningrad (1988)

Lenke til kommentar
Haha, har du ikke sett hvordan 80-talls heavyvokalister oppførte seg på scenen? Som om de var guds gave til kvinnen, jokka på mikrofonen, utallige "sexy" hoftebevegelser og rumpevrikking + åletrange bukser som nesten sprekker når de bøyer seg framover.

 

Joe Lynn Turner er prakteksempel fra Yngwie Malmsteen's Live in Leningrad (1988)

8129682[/snapback]

Jeg ville heller nevnt fyrn i Aerosmith jeg da.

Lenke til kommentar
Hm, synes å huske at Galder var med(er med?) i ragnarok? Husker jeg feil?

8129873[/snapback]

 

Etter å ha vært en liten tur innom hjemmesiden deres, ser det ikke sånn ut. Shagrath derimot, var med på et album. Når vi først snakker om dimmu mener jeg^^

8129955[/snapback]

Ah, kanskje det var sånn det var. Synes bare å huske at jeg kom inn på den siden deres da jeg surfet og leste om Old Mans Child for noen år siden.

Lenke til kommentar
Noen som har hørt Lamb Of God - Laid to Rest? Ufattelig bra sang, favoritt sangen min for øyeblikket :)

8126121[/snapback]

 

Fet sang, men Redneck fra nyeste skiva Sacrament må være min favoritt. 11th hour er også ganske fet.

8126900[/snapback]

 

Og for ikke å glemme Walk with me in hell, også fra Sacrament. :love:

8127580[/snapback]

 

Syns Sacrament ble litt kjedelig i lengden. Beste plata deres er uten tvil As the palaces burn. Man kan ikke gjøre feil med låter som Ruin, 11th Hour og Vigil!

Lenke til kommentar
For å holde meg til temaet, så synes jeg Ragnarok, Old Mans Child og Naglfar er rimelig kjedelige BM band.

 

Hører dere på Deathspell Omega (tenker først og fremst på de to siste), Funeral Mist, Drudkh, Furze, Tulus, Ved Buens Ende og slikt? Kan isåfall anbefales for de som vil ha BM med litt (eller mere) egenart.

8130183[/snapback]

 

Yeah, om eg fyrst skal høyre black metal, så er det DSO og Drudkh eg høyrer på. Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...