Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare en(Led Zeppelin) av de bestilte CD'ene mine er sendt av gårde..

Eg utalmodig.... hvor lang tid tror du det før den kommer(ble sent idag).. :hmm:

Endret av TLZ
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bare en(Led Zeppelin) av de bestilte CD'ene mine er sendt av gårde..

Eg utalmodig.... hvor lang tid tror du det før den kommer(ble sent idag).. :hmm:

Bruker å ta ca. 3 - 4 dager når dem blir sendt, men no bor jeg i Tromsø da.

Skrevet

Jepp. Er litt skuffa, den funker helt ok, men ikke mer enn det. Overpolert så til de grader (til å være en garasjerock-skive) og mangel på de virkelig hardtslående låtene. Nei, holder meg til Veni, Vidi, Vicious.

Skrevet

Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer:

• The White Stripes
  • The Strokes

Huff, skikkelig kjedelig musikk.

Skrevet
Hives, huff. Fryktelig musikk. Kaster de inn i min egen lille kategori: "Fryktelig britisk gitarrock som verken er rock eller (nødvendigvis) britisk". Her har vi allerede to medlemmer:
  • The White Stripes
  • The Strokes

Enig med deg der. Skikkelig kjedelig å høre på.

Skrevet

The strokes er jo konge vorspielmusikk. Det kan dere ikke si noe på!

Helt grei, lettfattelig og underholdende musikk. Ensformig til hundre, men det er jo normalt fra sellouts.

Skrevet
  • The White Stripes
  • The Strokes

Å sammenlingne The Hives med The White Stripes & Strokes :shrug:

Kjedelig ? Tror ikke du har hørt "Veni, Vidi, Vicious" :hmm:

Skrevet

fy faen..det å sitte på datan er blitt helt annerledes etter at jeg rippa inn mine 8 metallica album!!!

master of puppets, reload, adn justice for all, black, kill'em all, ride the lightning, st. anger og den cd'n med symfoniorkester...

ikke rart jeg har hatt vondt i hodet de siste 4 dagene :p

:devil: !!metallica!! :evil:

Skrevet

The Strokes høres ikke spesielt britisk ut? Ikke at de låter spesielt originalt, men inspirasjonen er nok mer New York anno 1980 ca.

Skrevet (endret)

•  
  • The White Stripes

• The Strokes

Å slenge The Hives i den sjangeren er bare bedritent. Hør på albumet "Veni, Vidi, Vicious", tar av i godt lag. :cool:

The Strokes er for øvrig ålreit, rett og slett ålreit. Litt god halvgammeldags Kinks/utvikletvidere/rock-ting, koselig av og til. :)

Er det noen triste sanger på Led Zeppelin CD'ene eller The Mars Volta?

Led Zeppelin - Since I've Been Lovin' You, Stairway To Heaven, Dazed and Confused etc. etc.

The Mars Volta - Absolutt alt. Sint, trist, alle de nedre følelsene i registeret, pluss litt til. (Og en følelse jeg aldri har vært borti før).

Og dude, *klappe på skulder* det går bra. :)

Endret av HalTan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...