Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Undertow er nok like oppunder både aenima og lateralus. Når ting skal sies så har de vel blitt voksne med årene, spesiellt med Lateralus-utgivelsen. Men Undertow er et forrykende album, som med alle albumene deres så blir plata bedre jo flere ganger du spiller den i cd-spilleren. I mitt tilfelle blir jeg aldri lei. Spørs nå på Tool's neste utgivelse..de har vært og turnert med death/black metal gruppa Meshuggah og ble inspirert der, og de har uttalt at neste utgivelse blir i hvert fall blir røffere enn Lateralus. Men de skuffer jo aldri hver gang de gir ut noe..så det er vel ikke noe stress. tror det blir bra:)

Lenke til kommentar
P.U.L.S.E

Kan nevne at foreldrene mine vare på PULSE konserten i England.... åhh som eg misunner dem. Hadde vært så kult å være på Pink Floyd live! :dribble:

Har tenkt å kjøpe meg disse CD'ene i første omgang:

 

Pink Floyd - P.U.L.S.E.

Led Zeppelin - How The West Was Won

Nightwish - Century Child

 

mulig at eg kanksje tar med en CD til. Skal ikke bestille før i kveld...

Lenke til kommentar
Hvis du liker Boards of Canada, faller sikkert Plaid i smak også. Ulrich Schnauss og Slowdive er acts som ligger ganske nær BoC i det musikalske landskapet (Slowdive er et eldre band dog).

Hva har du hørt av BoC og hva vil du anbefale sterkest?

 

Likte Geogaddy, men har hørt noe bedre fra dem. Husker ikke fra hvilken skive tho.:blush:

 

www.tychomusic.com (music-alert), er og ganske nær den type elektronika disse farer med...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...