Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de som vi stifte nærmere bekjentskap med verdens beste band akkuratt nå: Hør på ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead. Ingen over, ingen ved siden. Basta bom.

Oi oi oi oi! Hva er det jeg ser, trodde jeg var den eneste her i verden som hadde hørt om dem. Har hatt Source Tags and codes en stund nå, heftige saker - bra trøkk - de skal visst være bra live også. :yes:

Lenke til kommentar
Vurderer å skaffe meg litt Led Zeppelin, hvilken plate bør eg starte med i så fall?

Om du skal ha ditt første Led Zepp-album, ville jeg ha gått for How The West Was Won, for så å naske til seg I, II, III, IV, Houses of The Holy, Presence, Physical Graffiti, In Thorugh The Door, The Song Remains The Same-soundtrack, BBC-sessions og CO|DA.

 

:p

 

Satrucci_: The Mars Volta. (Gud jeg maser om dem for tiden ...)

Lenke til kommentar
Ah.. Da var eg klar for neste runde med plater fra cdon.com :)

 

Motörhead - On Parole 39 kr

Motörhead - Ace Of Spades 49 kr

Jarre Jean Michel - Oxygene 49 kr

Dio - The Collection 1983-93 49 kr

Satriani Joe - Is There Love In Space? 129 kr

Vai Steve - Flexable Leftovers 79 kr

Vai Steve - Alien Love Secrets 79 kr

 

Forslag til fleire? Helst til under 100kr.

^^ Der. Sleng på The Mars Vola - De-Loused In The Comatorium. Du vil ikke angre.

Lenke til kommentar

A PERFECT CIRCLE frontman Maynard James Keenan announced on stage at last night's "Axis Of Justice" event in Hollywood, California that the group are in the process of recording a collection of political songs, which they hope to release by November this year. The band's former bass player, Paz Lenchantin, will be contributing to the album by recording both violin and piano parts, although she will not be returning to the group as a full-time member. The as-yet-untitled effort is tentatively due on November 16 through Virgin — the same day that the band's live DVD and remix album are scheduled to appear in stores.

 

:cool:

 

Selv om Maynard ser ut til å ha fått LITT stjernenykker de siste par årene... Jeg mener, fyren har en egen turbuss, mens bandet kjører en annen. Hva slags ordentlige musikere kan ikke engang kjøre buss med de han lager musikk med? :shrug:

Lenke til kommentar

sant nok...

Politiske sanger wooohoo! Det blir sikkert bra :D

Artister som har tilknytning til Axis of Justice er omtrent alltid bra!

Tom Morello(RATM, Audioslave), Serj Tankian(SOAD) for å nevne noen :)

Kan du gi kilden til denne nyheten?

 

Med Led Zeppelin så mener du at eg ganske enkelt skal kave til meg alt med Led Zeppelin på kovveret? ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

System Of A Down are preparing to enter the studio to begin recording their next album, tentatively due later this year through American/Columbia Records.

 

With regards to the recording process guitarist Daron Malakian said in a statement, "We'll play a song through and record it, listen to it and decide what could make it even better - repeat a chorus, simple rearrangement, we all spark off of each other"

 

 

The album will be recorded in a home studio in California's Hollywood Hills.

"We were ready for a change. We wanted a different vibe and we needed to progress," said vocalist Serj Tankian.

"We've always recorded in traditional studios, but this was a good move. It's a great place - it's not sterile and there are beautiful grounds to venture into. We're enjoying each other and the music we're making " "Some of the new songs have really great moments - we want to make the entire song a really great moment."

 

According to Malakian, some surprising influences can be heard in System's new work.

"The influences range from Kraftwerk to Darkthrone to the Zombies to the Beach Boys, but it all fits together," he said. "It works."

 

:w00t:

 

 

egentlig litt gammelt nytt, men eg tenkte eg kunne nevne det :)

*glede seg* :D

SOAD kommer forøvrig også med 2 DVD'er snart :green:

Lenke til kommentar
Selv om Maynard ser ut til å ha fått LITT stjernenykker de siste par årene... Jeg mener, fyren har en egen turbuss, mens bandet kjører en annen. Hva slags ordentlige musikere kan ikke engang kjøre buss med de han lager musikk med? :shrug:

Tviler på at det _ikke_ er for praktiske grunner.

 

Og håper. Han er definitivt ikke den sløveste kniven i skuffen. Han kan jo ikke oppføre seg slik da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...