Gå til innhold

Nye Multiplayer spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye MP spill.. er lei av og lane de samme gammle spillene. Cs , Bf , far cry , wc3 osv.. trenger noe nytt! f.eks et bilspill man kan lane.. må Minimum gå ant og være 6stk på en server. så Splinter cell P T er ute lukket..

Håper det er noen som vet om noen.. (er ikke så hypp på strategi)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å teste Medal of Honor og Call of Duty? Worms? Diablo 2? Hvorfor _MÅ_ det være 6 stykker med? Underground i multiplayer går jo unna, så en rullering skal fint gå. Hvordan det er med Splinter Cell: PT vet jeg ikke, men en rullering, eventuelt en liten konkurranse burde vel gå an å arrangere?

Skrevet

Det lanet Leddja holder,ca hver helg er det normalt over 6 stk såehh..

er med i "lan-crewet" og call of duty ble ikke godt likt :p

Skrevet

Quake og diablo II har blidt spilt.. så vi regner dem som "standar spillene" som vi er lei av.. vi trenger no NYTT!

Skrevet
Soldat, gratis og tragisk tidig når dere er mange....

Ja! :D

Et til: Unreal Tournament 2004, drøssevis med mods og mutators og annet til dette spillet. Hvis dere ikke er nok til Onslaught funker jo alltids Team DeathMatch og/eller DeathMatch :)

Skrevet
Hvordan funker egetlig FIFA ? mener og huske at det var mp på fifa?

funker fint med FIFA, men det er kulest med 2 spillere og ikke fler, synes jeg da.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Dere kan jo prøve Americas Army... Det er ganske bra og det er gratis.. Og det er veldi realistisk...  :yes:

Ærlig talt.... America's Army + 6 stykker = drit-kjedelig!!!

Spill heller TrackMania (men pass på - musikken kan gjøre en "Insane in the membran, insane osv."), eller Bf:V :thumbup:

Endret av Mr. Jenssen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...