Gå til innhold

Har du noen gang ødelagt en mobil med vilje ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, vilje og vilje, ødela 3310`n min da, på skolen har vi noen jern"stolper" som holder en tak oppe, måtte bare slå displayet inn der, etter det gikk jeg tilbake til 3210.. ( Men den 3310`n var dårlig stelt, tastene var helt fuckd, så jeg gjorde det jo for og se om han tålte det ;P )

Lenke til kommentar

Kastet en 5110 i trynet på en fyr da jeg var yngre. Det var ikke vondt ment mot mobilen som selvfølgelig tålte mer i gamle dager.

 

Jeg ble sint når jeg snakket i telefonen en gang på fest en vinter for noen år siden. Kastet 8850'en i bakken i frustrasjon.. Det var heldigvis mye snø på bakken så det var omtrent som å kaste den i en dyne. Mobilen overlevde.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Jepp. Tråkket på min gamle S35. Ble lei av at den fusket hele tiden. Til sammenligning hadde jeg en Panasonic som kunne ringes med etter at den ved et uhell ble overkjørt av en Subaru Legacy stasjonsvogn. På asfalt! Men displayet var ikke noe videre tess da. Heldigvis var dette den gangen NetCom & Co tilbød gunstige forsikringsordninger.

Lenke til kommentar

ingen slår meg !!!

 

la min stygge panasonic slagvåpentelefon godt planta under dekket på bilen min, og trøkka gasspedalen gjennom gulvet!

 

Resultat: batteri, antenne og masse deler fløy av gårde!

 

Anbefales! Gav meg stor glede i gjerningsøyeblikket. (mobilen hadde en tendens til å automatisk slette nye sms, og legge på når folk ringte meg)

 

MVH Steffen

Lenke til kommentar
Kastet en 5110 i trynet på en fyr da jeg var yngre. Det var ikke vondt ment mot mobilen som selvfølgelig tålte mer i gamle dager.

 

Jeg ble sint når jeg snakket i telefonen en gang på fest en vinter for noen år siden. Kastet 8850'en i bakken i frustrasjon.. Det var heldigvis mye snø på bakken så det var omtrent som å kaste den i en dyne. Mobilen overlevde.

Kasta du hardt? Gjorde vondt tenker jeg :p

Lenke til kommentar

jepp...

 

Knuste min gamle 6150 i aggresjon mot personen i andre enden..

 

Smalt en 3330 i bakken av samme grunnlag,, den fungerte etterpå faktisk..

 

Smalt en C45 i bakken,gulvet,bakken,bakken,bakken,veggen,bilgulvet,veggen. Den lever enda... (helt utrolig)

 

Knuste en P800 på jobben,

 

hadde en S55 som først var i badeshortsen deretter lå ved siden av vaskekummen under en dusj deretter i gulvet,gulvet,trappa,trappa.. endte med at flisene tok knekken på den ikke vannet.

 

Hadde med en sliten M30 på hyperstate,, den likte ei skumparty..

Lenke til kommentar

Har aldri ødelagt en mobil med vilje. Det eneste jeg noensinne har ødelagt på en mobiltelefon (som jeg selv tar på meg skylden for) var den lille klipsen som skal holde på plass batteridekselet på Siemens C35i (den begynte å slarke, så jeg tenkte at jeg kunne bøye den litt ut igjen, så den holdt seg bedre på plass. Den gang ei)

Lenke til kommentar
ingen slår meg !!!

 

la min stygge panasonic slagvåpentelefon godt planta under dekket på bilen min, og trøkka gasspedalen gjennom gulvet!

 

Resultat: batteri, antenne og masse deler fløy av gårde!

 

Anbefales! Gav meg stor glede i gjerningsøyeblikket. (mobilen hadde en tendens til å automatisk slette nye sms, og legge på når folk ringte meg)

 

MVH Steffen

har gjort det med en philips diga

 

 

har knust 5-10 mobiler i rent raseri (og noen vanlig husTLFer)

 

5-10 mobiler overlevde ikke festen

 

vill tippe jeg har hatt 20-30 mobiler .. (EDIT:høyt tall)

 

når jeg gikk på Gk byttet jeg mobil hver uke i flere mnd .. var på den tiden man fikke telefoner over en lav sko med kontant kort .. (hadde en kompis som kjøpte 20 i en butike for 50 kr stk)

 

og masse nye telefoner på garantien ..

 

 

siste tlf en jeg knuste var i en konkuranse radio1 hadde måtte knuse min gamle for og få en ny :devil:

nemaproblema og knuste min gamle simens C25 med en STOR slegge og fikk en simes mc60 i bytte

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...