Gå til innhold

Har du noen gang ødelagt en mobil med vilje ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli endel år siden hehe... Har burnet over en motorola med en gammel Volvo og ble så forbannet på en annen ubrukelig drit mobil så den fallt litt hard i betong gulvet og fikk seg en "klem" i en hydraulikk presse dagen etter (Denne pressa klarte nesten å klemme en 50'øring til en 5'er i diameter). Hadde nettopp fått ny mobil begge gangene og det var bare å kaste de gamle, ikke verdt å reparere.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å drepe min gamle Nokia 1611.. Det kaller jeg murstein. Den overlevde alt jeg prøvde, kaste den i bakken, kaste den på veggen, la den ligge ute i fuktig vær en natt, uten at den tok videre skade, måtte bare tørke den..

Den endte sitt liv av at batteriet bare holdt en dag eller.no, den siste uka hadde jeg ikke den plastikken utenpå displayet, så det ble endel merker og sånt der. Dessuten var den full av diverse hakk og riper over hele dekselet. De lager ikke så solide telefoner lenger.. :laugh:

Ødela også et par Philips Fizz telefoner. Men det var ikke særlig spesielt. Åpna de bare med et litt for stort skrujern..

Lenke til kommentar
Kastet en 5110 i trynet på en fyr da jeg var yngre. Det var ikke vondt ment mot mobilen som selvfølgelig tålte mer i gamle dager.

 

Jeg ble sint når jeg snakket i telefonen en gang på fest en vinter for noen år siden. Kastet 8850'en i bakken i frustrasjon.. Det var heldigvis mye snø på bakken så det var omtrent som å kaste den i en dyne. Mobilen overlevde.

Kasta du hardt? Gjorde vondt tenker jeg :p

Kastet ikke så veldig hardt egentlig.. Men hardt nok til at jeg ennå fem år senere tenker på episoden, blir flau og angrer. Han måtte ligge i noen timer med is på panna.. Vi er venner nå da, men alikevel.. :blush:

Lenke til kommentar

jeg har herpa en phillips diga og en phillips twist.

fikk begge 2 gratis, så jeg måtte se hvor mye de tålte før det gikk i stykke. de ble faktisk ganske så herpa til slutt!

 

og en gang så sprengte vi en mobil med å fylle den opp med krutt fra en thunderking. var mangen små deler igjen da.. :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg holder akkoratt på med å ødelegge min 3510i :devil: da jeg skal kjøpe meg SE m65 :dribble: .

Jeg har drevet på en stund, men den er ikke helt ødelagt enda. Det eneste er at den skrur seg av i blandt og at det ikke går ann å snakke i den.

Dette synes jeg er litt merkelig siden jeg har drevet å hevet den i bakken, hevet i veggen, slått på den, til å med prøvd å sprute "litt" vann på den.

Derfor synes jeg at min 3510i har tålt veldig mye (bortsett fra at den har vært på service 3-4 ganger i løpet av 1 år :blush: )

Lenke til kommentar

Jeg hadde en gang en Philips Twist (tror jeg den het) og den fikk gjennomgå i en vannkrig med 10-liters bøtter... dessverre, eller heldigvis, så forsvant hele telefonen ned i ei bøtte med vann.. merkelig nok fløt den opp igjen, antagelig for å rope etter hjelp.

 

Da gikk det en liten faen i meg, og jeg holdt den under vann.

 

 

Lenge.

 

 

 

Tilslutt lå den i bånn av bøtta, og jeg fisket den opp av det mørke, kalde vannet. Den var selvfølgelig like død som en mafiaboss som har fått prøve et par sement-tøfler...

 

Merkelig nok hadde jeg stor glede av den episoden der, og faktisk de rundt meg også. Selv om jeg gikk et par dager uten telefon...

 

 

:blush:

 

 

Og så har jeg spikket litt på en C45. Det var fordi jeg var sur. hehe

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Bruker å selge telefonene før de taper seg for mye i verdi. Bytter telefon ofte.

 

 

på 3 år har jeg hatt følgende telefoner: Ericsson: t20s, t39m. Siemens m30, c25, c35, s35, c55, sl45,sl45i, m55. Nå er det påtide med m65 :)

 

Alle telefonene over, har jeg solgt for 200-300 mindre en jeg kjøpte dem for. Uten om sl45 som jeg falt på sjøen med (den begynte å fungere igjen ett par uker etter at jeg hadde fått 3000 av forsikringsselskap :p).

 

 

Har partert en 5110 da, men det er nokia så det teller ikke som telefon

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...