Gå til innhold

Hardware.no --> Team Norway?


PureTamil

Skal team Hardware.no (Folding@home) bytte navn til Team Norway?  

151 stemmer

  1. 1. Skal team Hardware.no (Folding@home) bytte navn til Team Norway?

    • Ja
      67
    • Nei
      84


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JA

 

---

 

Mange av oss er allerede en del av Team Norway i D2OL og det er bare naturlig at vi holder oss der. Dessuten er det bedre å stå samlet enn å spre oss på 2 lag. Norge er et lite land, og hvis vi vil være store må vi gå sammen. Navnet har jo ikke så stor betydning. Team Norway er like representativt for medlemmene som hardware.no, kanskje til og med mer pga at det åpner for brukere som ikke henger på hw.no.

Endret av alfern
Lenke til kommentar

Nei!

JA

 

---

 

Mange av oss er allerede en del av Team Norway i D2OL og det er bare naturlig at vi holder oss der. Dessuten er det bedre å stå samlet enn å spre oss på 2 lag. Norge er et lite land, og hvis vi vil være store må vi gå sammen. Navnet har jo ikke så stor betydning. Team Norway er like representativt for medlemmene som hardware.no, kanskje til og med mer pga at det åpner for brukere som ikke henger på hw.no.

Og hvordan skal disse brukerene finne team norway sidene?

 

Jeg kommer til å edite denne en del ganger med stemme og argumenter, men må ta kvelden nå.

 

alfern:Hvordan tror du de 500 medlemmene i Team Norway har funnet fram? Mesteparten gjennom hw.no.

 

Ja hvorfor i huleste skal vi bytte da? vi er jo på plassen de har funnet medlemene sine,og vi bruker det navnet.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Og hvordan skal disse brukerene finne team norway sidene?

 

Akkurat det må da vel være verdens enkleste sak....hørt om linker?

 

Hvordan tror du de 500 medlemmene i Team Norway har funnet fram? Mesteparten gjennom hw.no. Er enig i som sagt av enkelte at enkelheten i prosjektet er noe av det mest geniale. Men å skrive inn et teamnr. kan da umulig være så komplisert? De som ikke gidder mer på grunn av det, vil nok sannsynligvis gi seg ganske raskt uansett.

Lenke til kommentar

Poll er umulig da hvem som helst på dette forumet kan stemme.

iogmed denne saken kun gjelder for oss som er med på F@H under hardware.no laget så vil stemmer fra folk som har null og niks med saken å gjøre invalidere hele pollen viss dem stemmer på en poll. derfor er man nødt til å kjøre en manuell stemme med JA/NEI og telle opp stemmene og sjekke laglisten for å forsikre seg på at her er ingen falske stemmer. tungvindt? ja, men der er ingen andre muligheter.

 

vote

 

JA

 

---

 

sett at en som aldri har vært innom hardware.no leser/hører om F@H ett sted og finner ut at denne saken vil han/hun støtte. denne personen tar da og laster ned klienten og installerer, samtidig som han/hun tenker 'kanskje burde jeg melde meg på ett lag' og dermed sjekker laglisten og begynner å søke. noe av det første han/hun kan tenke seg å søke etter er norge, noreg og norway (vi antar denne personen har ett snev av nasjonalistisk/patriotoisk følelse). viss han/hun får ett treff på Team Norway og ser at der er ~200 aktive medlemer og laget ligger høyt plassert i listen så vil det laget virke mer intressangt enn å finne ett Team Norway lag med 4 personer som ligger meget lavt i listen.

 

sånn jeg ser det så er det mer fordelaktig for oss å hete Team Norway (en god patriot er alltid stolt av landet sitt :love: )

Lenke til kommentar

Vote: JA.

 

Navnet blir mer generelt, og personer som ikke i utgangspunktet føler noe tilhørighet til hw.no vil kunne føle seg hjemme i det. Om man lettere vil finne fram til det med nytt navn og ny side er jeg derimot sterkt i tvil om... Tror fremdeles hw.no sitt forum er et godt sted for å sanke flere aktive deltagere.

Lenke til kommentar

[edit]

Endrer min stemme til BLANK og tok bort utdatert tekst

[/edit]

 

Det viktige er at vi behållder samme team-id som før, siden den ID'en allerede ligger "høyt" på folding lista.

 

 

Ang. bytte av sider og forum, det er ingen ting som sier at vi ikke kan fortsette å poste i en tråd på Hardware.no sammtidig som vi poster eller leser på Team Norway sine sider.

 

 

\\my two cents

Endret av Dargar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...