Gå til innhold

Hardware.no --> Team Norway?


PureTamil

Skal team Hardware.no (Folding@home) bytte navn til Team Norway?  

151 stemmer

  1. 1. Skal team Hardware.no (Folding@home) bytte navn til Team Norway?

    • Ja
      67
    • Nei
      84


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Team Norway oppsto også her på hw.no. Det var en tråd i likhet med puretamil sin om å gå sammen om et D2OL lag. Om jeg ikke tar mye feil var det shauge som tok initiativet den gangen. Og vi var mange som hev oss med. Etter det har vi bare vokst og vokst. Vil tro at det går like fint med et f@h lag.

 

Når det gjelder navnet....Team Norway må vel være mer forklarende for resten av verden enn hardware.no. Hadde sidene vært internasjonale hadde det vært noe annet, men en amerikaner som besøker hw.no får neppe mye utbytte av det. Derfor sier ikke team hardware.no noe som helst for ham.

 

Puretamil: Du som starta dette laget, vet du om du kan endre teamnavn? Vil det isåfall komme i konflikt med det allerde eksisterende team norway laget?

 

Det er ganske splittet stemning her nå, håper det ikke fører til at vi deler oss inn i 2 lag, for det ser jeg absolutt ingen vits i.

Lenke til kommentar
Team Norway oppsto også her på hw.no. Det var en tråd i likhet med puretamil sin om å gå sammen om et D2OL lag. Om jeg ikke tar mye feil var det shauge som tok initiativet den gangen. Og vi var mange som hev oss med. Etter det har vi bare vokst og vokst. Vil tro at det går like fint med et f@h lag.

 

Når det gjelder navnet....Team Norway må vel være mer forklarende for resten av verden enn hardware.no. Hadde sidene vært internasjonale hadde det vært noe annet, men en amerikaner som besøker hw.no får neppe mye utbytte av det. Derfor sier ikke team hardware.no noe som helst for ham.

 

Puretamil: Du som starta dette laget, vet du om du kan endre teamnavn? Vil det isåfall komme i konflikt med det allerde eksisterende team norway laget?

 

Det er ganske splittet stemning her nå, håper det ikke fører til at vi deler oss inn i 2 lag, for det ser jeg absolutt ingen vits i.

Ikke for å være spydig, men hvorfor skulle en amerikansk bli så mye klokere av å gå inn på http://www.team-norway.org????

All tekst er jo på Norsk der også!

 

Hallo!?

 

I tillegg kan jeg jo benytte muligheten til å si at jeg synest det begynner å gå for langt det hele..Har ett nytt forslag som burde gjøre alle til lags:

 

Vært team kan ha en "team-url" ikke sant? Det er ikke verre enn at vi beholder Hardware.no men legger inn Team-url'en som Team-Norway.org.

 

Fixa og klart, vi har samme navn, men for en "Amerikansk" som trykker på laget, så blir han slengt inn på Team-Norway sine sider og ser ett "samlet norge"..

 

Det at det ikke står "Team-Norway" i lista betyr jo ikke så mye egentlig, de som er innteresert i å se hvilket lag det er vil jo trykke på navnet og få opp linken til Team-Norway, de som ikke er så innteresert vet sikkert ikke om Team-Norway på andre DC projsekter heller.

 

 

Tror jeg slutter å lese disse trådene snart, det tar opp tid.. tid som datamaskinen heller kan bruke på å folde!

Endret av Dargar
Lenke til kommentar
Nokre var dei, som vilje vergje seg mot eineveldet, men den dagen kom da dei betre saman sto enn åleine i motbøranes vinder.

 

Kva anna kan eg seie, enn at Noreg samla sto i umilde tidar, og samlast skal til dagen tinget ikkje lengre skal stå og ei mer vera skal. 

 

:wee:

Med de ordene der glemmer jeg nesten helt at jeg er nynorskmotstander :)

Endret av alfern
Lenke til kommentar

Stemte nei jeg og. Blir litt som at jeg er mer patriotisk overfor lokal-fotball klubben min, enn jeg er overfor landslaget selv om det er mindre (eller rettere sagt overhodet ikke) kjent utenfor vårt land.

 

Siden jeg føler at hardware.no er "klubben" min syns jeg det er mere morro og se at "klubben" min faktisk ligger blandt de 500 beste enn at "landslaget" som jeg har et mindre personlig forhold til ligger bland de 200 beste. (Bare som et eksempel alts :roll: de talla er tatt ut av det blå).

Lenke til kommentar

Nei, la oss holde det som et navn og medlemskap med tilknytning til data (les hw.no). Det er p.g.a det at jeg ble med og sikkert mange andre. Dessuten er det noe med det å konkurere med de andre data forumene som er med.

 

Dessuten så yter vi ikke noe mer for prosjektet om vi slår oss sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...