Gå til innhold

24 - Sesong 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein ting eg tenkte på då eg såg på OL her ein dag.

 

Er det berre meg eller liknar NRKs OL-programleiar Pål Gordon Nilsen på James Badge Dale aka Chase Edmunds in 24?

253221.jpegchase1.jpg

 

Mulig det ikkje er så lett å sjå på dei bileta, men det første eg tenkte på då eg såg Pål Gordon Nilsen på TV var Chase :p

For 2-3 dager siden tenkte jeg akkurat det samme. Men da jeg så en annen som hadde samme sveis som Chase trodde jeg også at det var han... Sånn er jeg.

 

Edit:en del unødig Quot'ing av meg...

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Shit! Mista episoden i dag (nr 15), er det noen som vet om man kan finne dem på nettet? De går jo ikke i reprise.. :thumbdown:

Kjøpe eller leie en dvd er vell den eneste lovelig måten du får sett denne. Hvid den ikke går i reprise, eller ser den på en annen kanal.

Lenke til kommentar
Shit! Mista episoden i dag (nr 15), er det noen som vet om man kan finne dem på nettet? De går jo ikke i reprise..  :thumbdown:

Kjøpe eller leie en dvd er vell den eneste lovelig måten du får sett denne. Hvid den ikke går i reprise, eller ser den på en annen kanal.

Det er en god stund til dvden kommer da :roll:

Lenke til kommentar
Shit! Mista episoden i dag (nr 15), er det noen som vet om man kan finne dem på nettet? De går jo ikke i reprise..  :thumbdown:

Det var virkelig spennende. Hvis du leter godt kanskje du finner, men det ville være tyveri ;)

de kommer i reprise.. de sender åtte episoder over natta en eller annen gang

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dakar Chapelle. R.I.P.

Neida, han fortjente å dø :)

det gjorde han slettes meg ikke! han var en hardt arbeidene uskyldig snill mann som ble henrettt på ordre av presidenten...

Vel. Husker hvor teit han var i sesong 1 (eller var det 2?). Men uansett, han fortjente ikke å dø nei. Ble nesten litt lei meg når han sa det at han ikke hadde noen venner utenfor jobben og slikt. :(

Lenke til kommentar
Noe av det jeg liker med 24 er nettopp flks at chapelle døde. Du forventer at han i det siste sekund skal bli reddet på en eller anna måte.. Men det blir han ikke.. Litt trist kanskje, men det gjør serien bedre

det gjør serien dårligere.... presidenten ville aldri ha gått med på å verken forhandle med terrorister, levere et lik eller drepe "snille" folk.

Lenke til kommentar
Noe av det jeg liker med 24 er nettopp flks at chapelle døde. Du forventer at han i det siste sekund skal bli reddet på en eller anna måte.. Men det blir han ikke.. Litt trist kanskje, men det gjør serien bedre

det gjør serien dårligere.... presidenten ville aldri ha gått med på å verken forhandle med terrorister, levere et lik eller drepe "snille" folk.

tingen er jo den at slik som de sa i episoden så var han i tjeneste for landet. alså ikke sevil.

men alikevel, litt dumt.

veit ikke hvorfor, men det var ett eller anna som fikk meg til å tro at han ikke er død. veit ikke hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...