Gå til innhold

Nå koster 17" LCD skjermer under 3000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått meg denne skjermen nå jeg også. Bestillte den natt til onsdag. Den ble sendt torsdag ettermiddag og var framme fredag formiddag. bestillt hos nettshop.

Skjermen er mye bedre enn den crt`en jeg hadde fra før av, ikke at det sier så mye.

Har testet skjermen litt i far cry:

Veldig klart og lyssterkt bilde. Særdeles lite ghosting, man kan se litt dersom man snur seg kjapt i spillet, sammenlignet med en samsung 193T er den mye bedre når det gjeller ghosting og spill, var positivt overrasket.

Har brukt autofunksjonen på skjerminnstillingene, noe jeg synes fungerer svært bra, har prøvd å fininstille litt men har endt opp med samme innstillingene som auto funskjonen har kommet fram til.

Bruker refresh på 60hz prøvde 70 men da fikk jeg støy i bildet som jeg ikke klarte å justere vekk, må lære meg alle funksjonene først studere manualen litt. 60hz derimot fungerer svært bra, ikke tegn til støy som jeg kan se ihverfall.

En ting jeg la fort merke till er at dersom man ser film eller andre mørke skjermflater så får den en anelse lysere bilder både oppe og nede på skjermen ,er det såkalt backlight. i vanlig desktop kan jeg ikke se dem men dersom jeg fyrer opp en film er det merkbart, men ikke noe irritasjonsmoment..

overgangen fra min gamle 19" uskarpe møkkaskjerm til denne flatskjermen er enorm. Vill tro det var et godt kjøp.

Noen som kan anbefale et godt kalibreringprogramm.

Kan jo være en får enda bedre resultat enn auto funskjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...