Gå til innhold

Nå koster 17" LCD skjermer under 3000kr


Anbefalte innlegg

Neida, dama i bikini kom jo bare for å levere skjermen..

 

Når tråden gjelder en billig 17" lcd skjerm, så syntes jeg det blir feil å dra frem at en 19" er mye bedre. De fleste ville jo foretrukket en større skjerm, men når lommeboka ikke tillater dette, og det er generelt stor forskjell i pris på 17 og 19, så er en 17" mer oppnåelig.

Ja, jeg spora av, men man skjønner forhåpentligvis poenget mitt visst man bare prøver litt..

Du kommer til å få det vanskelig her hvis du ikke tåler at folk poster kommentarer som ikke er 100% ontopic....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lcd skjermer kommer til å synke i pris (Ganske kraftig) i de nermeste måneder.

Takk for at du deler din fantastsike innsikt med oss. Hvor mye tar du betalt i timen for dine sykise evner? Kommer du med et argument av den typer så bør du jaggu være mann nok til å backe det opp med noe info om hvordan du vet dette.

 

Husker ikke hvem som gjerne ville ha et fall på 20", men det har nettopp vært ganske store priskutt der for å kompensere for resten av markedsendingene. Du får nå en OK 20" til ca 10.000, men blar du opp et par lapper til er du oppe på nivå med de som leker litt mer seriøst. Ut over dette prisfallet tviler jeg på at vi kommer til å se noe mer fall enn normale prisjusteringer i forhold til teknologi og alder. Husk at 17" fortsatt er standard, selv om 19" er på vei til å ta over. 20" er for de store gutta enda :)

 

Nestemann som nevner bikini eller diskusjonen om å dra inn 19" her får seg en liten smekk!

Endret av enden
Lenke til kommentar
Lcd skjermer kommer til å synke i pris (Ganske kraftig) i de nermeste måneder.

Takk for at du deler din fantastsike innsikt med oss. Hvor mye tar du betalt i timen for dine sykise evner? Kommer du med et argument av den typer så bør du jaggu være mann nok til å backe det opp med noe info om hvordan du vet dette.

 

Husker ikke hvem som gjerne ville ha et fall på 20", men det har nettopp vært ganske store priskutt der for å kompensere for resten av markedsendingene. Du får nå en OK 20" til ca 10.000, men blar du opp et par lapper til er du oppe på nivå med de som leker litt mer seriøst. Ut over dette prisfallet tviler jeg på at vi kommer til å se noe mer fall enn normale prisjusteringer i forhold til teknologi og alder. Husk at 17" fortsatt er standard, selv om 19" er på vei til å ta over. 20" er for de store gutta enda :)

 

Nestemann som nevner bikini eller diskusjonen om å dra inn 19" her får seg en liten smekk!

Leste på dinside.no at lcd skjermene vil synke kraftig i pris i sommer. Ser ut som de har rett. Da får jeg kjøpe en skjerm til å spille fs på :p.

Lenke til kommentar

De fleste som har crt i dag, har vel 17". En lcd skjerm på 17 tommer vil kanskje "virke" som en 19" lcd skjerm grunnet større skjermoverflate og smalere kant rundt. Mener de som sitter på en 17" crt, absolutt bør overveie 17" lcd skjermer. Man vil uansett blir fornøyd, i mente.. Som vi også kan se koster lcd skjermer med 19" og 16 ms responstid 2000 kroner mer, og jeg mener 2" i dette tilfelle ikke kan forsvare denne prisforskjellen.

 

Edit: Skrivefeil..

Endret av ZoLaMont
Lenke til kommentar
det er jo ikke akkurat "smak og behag" de ALLER fleste ville jo velge en 19" istedenfor 17", det som heller begrenser er lommeboka!

 

Og noen spiller og andre surfer.....

 

De fleste som har crt i dag, har vel 17". En lcd skjerm på 17 tommer vil kanskje "virke" som en 19" lcd skjerm grunnet større skjermoverflate og smalere kant rundt. Mener de som sitter på en 17" crt, absolutt bør overveie 17" lcd skjermer. Man vil uansett blir fornøyd, i mente.. Som vi også kan se koster lcd skjermer med 19" og 16 ms responstid 2000 kroner mer, og jeg mener 2" i dette tilfelle ikke kan forsvare denne prisforskjellen.

 

2000 synes jeg er verd det.....

17" er greit...

19" er stort...

Lenke til kommentar

Har satt opp skjermen nå må si jeg er utrolig fornøyd... har bare brukt den i 1 time. Men jeg har ikke møtt på noe problem enda. Var litt rødt skjermbilde i men det fikk jeg fort stilt om på.

 

:w00t: Iiyama ProLite E430-W = Årets beste kjøp for meg :w00t:

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...