Gå til innhold

Skal starte SWG nå... men trenger hjelp


Anbefalte innlegg

jeg skal starte galaxies nå snart... men jeg har aldri spilt det før å trenger noen som kan hjelpe men i gang... liksom lære meg spillet.

 

Og i tilleg trenger jeg å vite hvordan server jeg skal spille på...

 

Rett og slett... jeg har absolutt ingen erfaring med spillet og kan ingenting :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du laget deg konto enda, start på shadowfire, så kan jeg gi deg online hjelp, men du må nesten velge selv...

det er egentlig ikke så vanskelig, det er bare å starte, er litt mye å sette seg inn i i starten, men det går fort...

 

spør etter du har startet

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Heh, det skulle tatt seg ut, om folk kunne kjøpe BARE cd-key hos lucasarts hadde bare warez-grupper rippa ISO'ene, og folk lasta dem ned og kjøpt bare cd-keyen online. Kan ikke tenke meg det er en enkel mulighet. Da kan jo en kar kjøpe spillet, brenne det til 10 kompiser, som stikker og kjøper hver sin billige CD-key.

Lenke til kommentar
joda... kan jo engelsk da  :D  men jeg kjøpte et brukt exemplar og vet ikke hvor man kjøper ny cd-key...

 

Jeg vet det går ann... men vet bare ikke hvor/hvordan :D

Sry, men jeg er ganske sikker på at det _ikke_ går ann :dontgetit:

Skal vel gå an å kjøpe gamecards direkte fra Lucasarts... Vet ikke helt hva det koster men.... (Gamecards = forhåndsbetalt tid, du betaler for 2 måneder, så får du en CD-Key som du kan bruke for å aktivere 2 måneder med spilling)

Koster $40, altså $20 pr måned, noe som er litt høyere enn den normale prisen på $13-15 pr måned... dette er sikkert grunnet at gamecards skal ha en viss samleverdi ( :roll: )

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Heh, det skulle tatt seg ut, om folk kunne kjøpe BARE cd-key hos lucasarts hadde bare warez-grupper rippa ISO'ene, og folk lasta dem ned og kjøpt bare cd-keyen online. Kan ikke tenke meg det er en enkel mulighet. Da kan jo en kar kjøpe spillet, brenne det til 10 kompiser, som stikker og kjøper hver sin billige CD-key.

Det er jo nesten slik det er idag. Eneste forskjellen er at the lucasart som hoster ISO'en ;) Eller er det slik at når man laster ned trial versjonen og finner ut man skal spille videre så må man ut og kjøpe spillet i butikken? :no:

 

Etter min mening burde man aldri trenge å gå i butikken for å kjøpe MMORGP spill. For å spille det må man abbonere online og kjøpe en cd-key. Billigere for produsenten enn å trykke cd'er, samt enklere for forbrukerne.

Lenke til kommentar
joda... kan jo engelsk da  :D  men jeg kjøpte et brukt exemplar og vet ikke hvor man kjøper ny cd-key...

 

Jeg vet det går ann... men vet bare ikke hvor/hvordan :D

Sry, men jeg er ganske sikker på at det _ikke_ går ann :dontgetit:

Skal vel gå an å kjøpe gamecards direkte fra Lucasarts... Vet ikke helt hva det koster men.... (Gamecards = forhåndsbetalt tid, du betaler for 2 måneder, så får du en CD-Key som du kan bruke for å aktivere 2 måneder med spilling)

Koster $40, altså $20 pr måned, noe som er litt høyere enn den normale prisen på $13-15 pr måned... dette er sikkert grunnet at gamecards skal ha en viss samleverdi ( :roll: )

De shipper bare til USA og Canada da ,) Men det går sikkert ann å få det her og :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...