Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått begge igang.

Godt å høre :-) Når det gjelder poengene så jeg i går at det begynte å komme arbeidspakker hvor PPD sank betraktelig, så dine tall er ikke så urimelige. Hadde 8800GS nede rundt 3000, muligens lavere. Trodde det var noe feil. Har andre opplevd dette? Har forresten ikke hatt bruk for å låse kjernene på quad.

Endret av Billy_Pilgrim2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt å høre :-) Når det gjelder poengene så jeg i går at det begynte å komme arbeidspakker hvor PPD sank betraktelig, så dine tall er ikke så urimelige. Hadde 8800GS nede rundt 3000, muligens lavere. Trodde det var noe feil. Har andre opplevd dette? Har forresten ikke hatt bruk for å låse kjernene på quad.

 

Jepp du har helt rett. Rett før jeg startet SMP, så lå samlet ppd på 8100 med gamle pakker. Nå med SMP 9600ppd :dribble:

 

Temp på Cpu 65 grader. 8800gts'en ligger på 85 grader og 8800Gs'en på 78 grader.

 

Er brukbart fornøyd med hovedmaskina nå. Litt høye temps.

 

Når jeg i tillegg fikk til å sette inn et 8800GS i en Dell med 350w psu. Så blir det bra dette. Den leverer mellom 4500 og 5000 ppd på GPU/SMP folding, når ikke SMP pakkene krasjer. Har hatt noen tilfeller av dette på 2665 pakkene både på Dell'en og hovedmaskina.

 

Mest irriterende når den krasjer etter i forbindelse med avslutingen av jobben(Etter at den er kommet til 100%). Mange timers jobb bortkasta.

Endret av brg
Lenke til kommentar

Det ser ut til at poengene som har vært beregnet for de gamle pakkene har vært feil på grunn av mangler ved referanse maskina hos FAH. Så den nye pakkene som vi har fått de siste dagene er korrekt i forhold til den verdien foldinga gir for forskerene.

Med andre ord en liten gavepakke i fohold til ppd, som vil forsvinne med de nye pakkene.

 

Referanse: http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=52...=a&start=60

Post 2 på denne siden.

Endret av brg
Lenke til kommentar
jeg får ennda ikke kjørt vista med to skjermkort som folder (ati 3850kort)

noen som har brukerveiledning for meg? for jeg har ikke to skjermer å koble til som det er skrevet i brukerveiledningen på standford sin side...

Du kan bruke en VGA-dummyplugg. Har du et DVI-til-VGA adapter har jeg noen motstander til overs. Trenger ikke lodde, bare å bøye bena så de sitter godt i pluggen.

Lenke til kommentar

09122008020046yu0.png

 

 

Aiaiaiaja... Går unda nå... + ein PS3 som mekker 800-900-1000 poeng i døgnet. SMP og GPU er på samme PC...

Satte SMP til 95%... kanskje det er litt for høgt? for vinduene her går sørpetreigt å flytte på? Var ikkje slik før eg formaterte pc'n min, men da fikk eg ikkje SMP'n til å fungere etter ein oppdatering...

 

Kordan får eg Windows'n min til å bli "normal" Altså at eg kan flytte på vinduer uten at dei henger igjen og hakker. Sette SMP ned til 75?

Lenke til kommentar

Har hatt en del problemer med jeg ikke har fått fullført SMP jobber. Ofte krasjer den etter å ha foldet til 100%.

 

Fikk råd om å laste ned ny versjon av program fila. Den skal hjelpe på dette problemet.

 

Link: http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=46&t=4913

 

Stopp klient(Ctrl C). Bytt ut program fila med denne og start opp igjen. Klienten fortsetter fra der den var i foldinga.

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg hatt flere dager de siste ukene hvor jeg har måtte fyre opp oljeradiatoren på stua på kvelden, så da behøver jeg ikke å ha dårlig samvittighet for at PC står på. Men i det siste har det blitt litt slækt; dualcoren har feilet på en del pakker så keg stoppa den, og serveren har vært nede i noen uker. Må sjerpe meg og få opp ting igjenn.

 

Men vi gjøre det seriøst bra for tiden. Vi er i god klatreform og er inne på top-20 i 24-timerssnittet.

Lenke til kommentar

Fenixen:

Sjekk ut noen av linkene i siggen min :). Fordelen er at du gjør laget mer synlig på kartet enn at alle bare holder på for seg selv. Man bidrar på flere punkter.

 

Billy:

Hehe du har seriøs action for tiden. Jeg har vært nødt til å slå av noen maskiner og har slurva massivt med en del andre maskiner(slått av uten å slå på igjen). Rett og slett vært for mye annet å ta seg av men jeg kommer sterkere tilbake nå iløpet av høsten ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...