Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
31 minutes ago, Kjetil Lura said:

Var ikke til deg, men en ide om folding.

Jeg husker ikke alle brukeren her inn på hvilket kort de har.

Men husker 1070 som du fikk.

Ingen problem:) 
 

Vanskelig å få frem humor og spesielt ironi på et forum. 
 

Skulle ønske jeg hadde oppsettet ditt var vel det jeg mente. 
 

Speaking of ironi.

 

For snart 20 år siden jobbet jeg i en databutikk i byen hvor jeg studerte og hadde relativt høy gjennomtrekk av hardware i kabinettet (AOpen og senere Chieftech må vite). Bortsett fra Civ hadde all denne herligheten lite å holde på med (har aldri hatt sansen for FPS spill). Medstudentene gikk så langt som å påstå at jeg bare spilte 3dmark....

 

Det ble litt Seti@home, til de begynte med makkverket BOINC, men skulle ønske jeg kom i gang med Folding mens jeg fortsatt hadde en navlestreng inn i et lager av fet HW, relativt sett i alle fall.

Lenke til kommentar
Kjetil Lura skrev (På 30.9.2020 den 23.51):

Når du nevner Seti@home?

Noe spurte om det i 2004, har ikke tro på det. Derfor valgte jeg folding home.

Så ja. har kjørt folding siden juli 2004.

Seti@home er nå ikke funksjonell, de har rett og slett analysert det meste og jobber trolig i mange år med dataen de har. 

Boinc er ok med tanke på at du kan bidra på mange prosjekt, dessverre er det ganske så få aktive prosjekter for tiden der.

Men kjekt å folde aktivt da. 

Lenke til kommentar
4 hours ago, Malvado said:

Seti@home er nå ikke funksjonell, de har rett og slett analysert det meste og jobber trolig i mange år med dataen de har. 

Boinc er ok med tanke på at du kan bidra på mange prosjekt, dessverre er det ganske så få aktive prosjekter for tiden der.

Men kjekt å folde aktivt da. 

Den originale Seti@home var en ren screensaver som bare virket. Det var også lett å se hvor mange units du hadde levert og jeg syner personlig at grafikken som dukket opp var tiltalende. 
 

BOINC var litt for voldsom men egnet seg nok vesentlig bedre til proff, eh, seti@home’ing. 

Lenke til kommentar
6 hours ago, Knutgrus said:

Siste spam fra meg. Er det noen her som bor i Trondheim som kunne tenkt seg en stykk 980? Mangler platen som festes til kabinettet (der skruene sitter - IO-shield? ).

Hvis du hadde giddet å poste det til en by lenger sørvest så kan jeg vippse deg for frakten men er redd det blir mye plunder og heft for å få sikret det i kabinettet. Kunne jo alltids ha prøvd med strips eller noe. Har du kjørt åpen rigg? 
 

 

Lenke til kommentar
88charlie skrev (3 timer siden):

Hvis du hadde giddet å poste det til en by lenger sørvest så kan jeg vippse deg for frakten men er redd det blir mye plunder og heft for å få sikret det i kabinettet. Kunne jo alltids ha prøvd med strips eller noe. Har du kjørt åpen rigg? 

Det gir ikke all verden. Synes (igjen) det er synd med elretur :)

Stått i åpent kabinett ja. Delvis til en mediesenterpc (derfor den ble tatt av).

Lenke til kommentar
On 10/6/2020 at 8:17 PM, Fade1 said:

Er ikke 6 mill. Har selv max ppd på rett p 4.5 på 2x 2060s og 5 mill på 2080ti.

Eller si det på en annen måte: du får ikke 6mill ppd på 3080/90 24/7🙂

For meg er de to kortene uaktuelt. Bruker for mye strøm.

Venter på 3070/60TI/60

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...