Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjetil Lura skrev (1 minutt siden):

Bra det. Men mye bedre om jeg får 3090. og ikke mye mere watt.

Men for å være ærlig. Hadde ikke bestilt 3090 om det ikke var på lager, var 2 da jeg bestilte.

Nei, antakelig ikke om man tenker ppd/watt, men det er kjekt med noe nytt å optimalisere da 🙂 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Rotenon said:

2060s har eg ikke erfaring med, men sjekket akkurat det ene 2080ti som folder jevnlig og nå lå det på 5mill og trakk 250w. Kan ikke huske å ha sett det gå så høyt før, men nå følger jeg ikke så nøye med på foldingen.

Kortene bare går og jobber dugnad hos meg og familien når vi ikke leker eller gjør annet nyttig med de.

Bra, men nå ligger mitt beste 2080Ti på 4.6 og watt er mellom 230-245. p er 17403.

2x 2060s er på de beste nå 4,7. P 17406/5

Lenke til kommentar
Kjetil Lura skrev (6 minutter siden):

Skal oppdater til siste win oktober som kom 20,10 på 5960x maskinen.

Ja, det virker ikke å være de store problemene med ver 20H2. Eg venter allikevel litt på de maskinene som må ha god oppetid. Ikke mange dagene siden jeg la over til 2004. Guttene har oppdatert til 20H2 allerede og eg har ikke hørt noe negativt enda.

Lenke til kommentar

Jepp, i forhold 2080tI. Men den du la ut er bare spill. Vi for se om 3070 klare 4mill ++ på folding.

På folding er 3090 konge. Men nå skal jeg teste ett og ser om det er verd pengene, om ikke går det i retur.

Men tviler på det.

Har 2x1080sc og 2x2060s. ca 3mill vs 4-5mill. samme watt på de to. Måtte skue han av, noen har stappet penger i snakketøyet hans:mrgreen:

 

Her kan du se ppd på gpuene. https://folding.lar.systems/folding_data/gpu_ppd_overall

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...