Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrLuni skrev (5 minutter siden):

Er dette det samme som man kunne gjøre med Playstation 3?

Det stemmer.

Bidraget heter PS3 i stats og er fortsatt på 191 plass.

Kan lese om at PS3 og FAH kom i Guinness rokordbok i 2007 under her.

https://www.engadget.com/2007/10/31/folding-home-recognized-by-guinness-world-records/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAN1ilHhTU8txNKw4aza7Qnp0fK6szxbXobs6BGnoccZNBzkFt6-bkStO-8B5jTiVhnYqHWE6VE1iz_Sds-I63ZM9HP-uRoMZ7eiuFUakCtBwwQlOBllr1167UkyqNEHbOlwZGBieFSjC5hechywkd6H32_5AakqLa3MQapregFjq

Endret av Sn1ken
Lenke til kommentar

Har ikke sett på det enda Evil-Duck.

Men det står på sidene til FAH at en skal sette any om jeg ikke tar feil. Da vil jeg tippe at FAH kan prioritere Corona for alle som har satt any VS de som har noe annet etc.

Men den "interne" beslutningsprosessen hos Stanford kjenner jeg ikke til.

Ellers har vi tidligere benyttet IP og blokkert de servere som ikke gir ønsket oppdrag f.eks. Vet ikke om jeg helt ser nytteverdien av det pr nå. Ettersom FAH er non-profitt stoler jeg på metodene Stanford velger og stiller meg bak de i dette tilfellet ved å henvise til "any".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Betroz said:

Ikke hastigheten som er mitt problem om dagen. Kom inn døra hjemme her nå og 1080Ti kortet stod idle, og har muligens gjort det i flere timer mens jeg var ute. Mister iallefall en del ppd på det.

Jeg har ikke problemer med idle kort, men har hatt restart av 3 maskiner.

Men det skal de få lov til etter over 40 dager online. Alle er nå restartet.

Lenke til kommentar

Prosjektene 11741 til 11746 er spesifikke corona/sars prosjekter. Disse er hastesatt opp, og kjøres på noe som kalles core22.

Jeg har satt beta flagg i foldeprogrammet, og opplever at jeg får flest av dem da. 11738 til 11739 er også nye prosjekter, og disse gir mest PPD (Poeng Pr Dag).

Kjempehyggelig å se litt fart i forumet vårt igjen. Husker den gangen vi var nærmere 300 på dette laget. Men det er lenge siden nå.

Lenke til kommentar
34 minutes ago, Sn1ken said:

Har ikke sett på det enda Evil-Duck.

Men det står på sidene til FAH at en skal sette any om jeg ikke tar feil. Da vil jeg tippe at FAH kan prioritere Corona for alle som har satt any VS de som har noe annet etc.

Men den "interne" beslutningsprosessen hos Stanford kjenner jeg ikke til.

Ellers har vi tidligere benyttet IP og blokkert de servere som ikke gir ønsket oppdrag f.eks. Vet ikke om jeg helt ser nytteverdien av det pr nå. Ettersom FAH er non-profitt stoler jeg på metodene Stanford velger og stiller meg bak de i dette tilfellet ved å henvise til "any".

Riktig. Setter du den til noe annet får du det som er første prioritet om alzheimer/kreft osv er tomt for wu.

Derfor har jeg aldri forandre den innstillingen i alle årene jeg har foldet.

Som dere vet, byttet ut mine "gamle" kort med 2060s/2080s.

Så 12kort liggende?

Endret av Kjetil Lura
1080/TI
Lenke til kommentar

Har hevet meg på igjen de siste par månedene. Sitter på "eldgammel" hw (fikk lånt meg et GTX1060 som er som nytt å regne, sammenliknet med resten), så det blir jo bare et "spøtt" sammenliknet med hva flere gjengangere i denne tråden driver med.

Uansett, artig å holde på. Blir ny hw i løpet av året, så det kan jo bli enda mer moro.

folding.PNG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Raspeball skrev (48 minutter siden):

Har hevet meg på igjen de siste par månedene. Sitter på "eldgammel" hw (fikk lånt meg et GTX1060 som er som nytt å regne, sammenliknet med resten), så det blir jo bare et "spøtt" sammenliknet med hva flere gjengangere i denne tråden driver med.

Uansett, artig å holde på. Blir ny hw i løpet av året, så det kan jo bli enda mer moro.

folding.PNG

Alle monner drar.

Har aldri vært i tvil der. Intet bidrag er for lite. Alle bekker små osv.

Takk for ditt bidrag ? 

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Sn1ken said:

Vi har mulighet for å folde på alle sammen. Men det er selvfølgelig opp til deg Kjetil.

Blir jo for laget som tidligere, men også for Corona i denne sammenheng ?

Og det vil koste meg i strøm hos dere i md?

PS: Kjøre nå en som er på corona viruset, av 12 kort og 17mill i ppd. Nye core 21, 14xxx serien

Lenke til kommentar
2 hours ago, Ruskepus said:

Prosjektene 11741 til 11746 er spesifikke corona/sars prosjekter. Disse er hastesatt opp, og kjøres på noe som kalles core22.

Jeg har satt beta flagg i foldeprogrammet, og opplever at jeg får flest av dem da. 11738 til 11739 er også nye prosjekter, og disse gir mest PPD (Poeng Pr Dag).

Kjempehyggelig å se litt fart i forumet vårt igjen. Husker den gangen vi var nærmere 300 på dette laget. Men det er lenge siden nå.

P11737-9 var de føret vi fikk, er ikke nye.

Men p 117xx er, de er ikke på beta lenger men full fah?

Lenke til kommentar
Kjetil Lura skrev (24 minutter siden):

Og det vil koste meg i strøm hos dere i md?

PS: Kjøre nå en som er på corona viruset, av 12 kort og 17mill i ppd. Nye core 21, 14xxx serien

Det blir en symbolsk sum Kjetil, så den biten vil det ikke stå på, men detaljer kan vi ta på PM.

Har jo våre utgifter med dette som det er, og vi har bidratt med mye tid og penger i regi av laget osv. Om vi har trappet ned litt, så har vi på ingen måte stoppet.

Og i disse Corona tider, må vi bare bruke de mulighetene vi har ❤️

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å få et stort problem nå mot våren og sommeren. Foreløpig har jeg riggen i stua der den produserer varme for meg, men dette vil jo ikke bli mulig når det blir varmt ute. En fuktig kjeller virker også som et dårlig sted for dyr elektronikk. Pleier dere å trappe ned foldingen om sommeren, eller har dere et eget sted for riggen(e) der varmen ikke blir noe problem?

Lenke til kommentar
8 hours ago, Splitter said:

Pleier dere å trappe ned foldingen om sommeren

Jeg gjør det, men War og Sn1ken har eget sted der de har maskinene sine, så de folder 365 etter det jeg vet :)
Om våren og tidlig sommer, så folder jeg kun om natta. På det varmeste om sommeren, så skrur av av de to maskinene jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...