Gå til innhold

Anbefalte innlegg

The errors you're seeing could be due to an overclocked GPU. That can cause NaNs and result in the simulation locking up.

These seem to be running well. I've tried to boost the points a bit to be fair to the faster cards. I'd prefer not to go any further as I'd be getting far away from other projects in points.

If there's not other issues I'll move these to advanced in the next few days.

Så dette på folding forumet, har hatt den feilmeldingen selv på grunn av for høy oc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
25 minutes ago, Kjetil Lura said:

The errors you're seeing could be due to an overclocked GPU. That can cause NaNs and result in the simulation locking up.

These seem to be running well. I've tried to boost the points a bit to be fair to the faster cards. I'd prefer not to go any further as I'd be getting far away from other projects in points.

If there's not other issues I'll move these to advanced in the next few days.

Så dette på folding forumet, har hatt den feilmeldingen selv på grunn av for høy oc.

Om jeg husker rett så har jeg ikke overklokket kortet.

I går (etter nok en restart av alt) så fikk den lastet opp de oppgavene som lå med stalled uploads og begynte på ny WU. Men ser ikke ut til å at jeg har fått noen poeng for opplastningene. Skal kikke igjen i loggen i kveld.

Lenke til kommentar
19 hours ago, pa.knudsen said:

Om jeg husker rett så har jeg ikke overklokket kortet.

I går (etter nok en restart av alt) så fikk den lastet opp de oppgavene som lå med stalled uploads og begynte på ny WU. Men ser ikke ut til å at jeg har fått noen poeng for opplastningene. Skal kikke igjen i loggen i kveld.

De manglende poengene var ren brukerfeil - hadde klart å overskrive folderid'n min på et eller annet tidspunkt. ?‍♂️

Ser ut til å være tilbake i rute igjen nå. Takk for tålmodig hjelp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig prøvd meg på linux. Installasjon av linux mint 19.3 gikk knirkefritt. Relativt greit å få installert siste driver og oppdateringer.

Installasjon av fah var meget enkelt, mens det som ble litt knot var at opencl ikke kom med driverene slik at disse måtte jeg google endel før jeg fant løsningen.

sudo apt install ocl-icd-opencl-dev

Etter det var gjort så kjører det problemfritt. Hva bruker dere for å monitorere temperaturer og frekvenser under linux?

Systemet er: i3 4170, RTX 2080 super, 8GB ddr3 1600, 120 kingston ssd.

Akkurat nå kverner den på et core 21 prosjekt (P14500) på ca 1.5mill ppd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har begge mine maksiner i boden i leiligheten. Det blir natulig vis varmt så jeg har festet 3 stykk 120mm vifter øverst i døren som blåser varm luft ut av boden. Ikke så elegant løsning men funker. Dessuten får jeg spredd "overskuddsvarmen" til resten av leiligheten.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...