Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ich bihn tilbake!

 

Jeg har nå endelig fått nettet på maskinen til å fungere, og stort sett hele maskinen er nå stabil. Vannkjøling er på plass, og foreløpig ligger jeg på 3,1ghz, som en slags begynnelse..

 

Mere moro kommer, men da skal jeg i alle fall begynne å klatre litt! Noen som vet om det er skadelig å klokke underveis i en WU? Altså at den blir utarbeidet med forskjellig hastighet underveis?

 

Hørte noen som sa at det var skadelig med tilsvarende for GPU..

Lenke til kommentar
Velkommen Malvado, du kommer nok til å ta inn bra med poeng med det! Husk å folde for Hardware.no, dvs team 37651

 

Fikset det før jeg begynte å folde, I alle fall på Ps3. Tipper jeg kommer til å la ps3 gjøre mesteparten av foldinga, PC-en brukes til masse annet stash som hobbyoverklokking med mange reboots og mekking så det er nok det mest fornuftige, får dog folde litt innimellom med den også :)

 

Edit : Begge er selvsagt team Nr 37651

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

OpenSCManager failed:
Access is denied. (error 5)
Unable to remove the previous installation, install failed.
account (domain\user) [DaBoss\Tore]:
password:
confirm password:
Password encrypted into the Registry.
Unable to connect to 'DaBoss:8676',
sock error: generic socket failure, error stack:
MPIDU_Sock_post_connect(1228): unable to connect to DaBoss on port 8676, exhausted all endpoints (errno -1)
MPIDU_Sock_post_connect(1275): unable to connect to DaBoss on port 8676, No connection could be made because the target machine actively refused it. (errno 10061)
Press any key to continue . . .

 

Noen som har vært borte i dette? Jeg får altså ikke installert FAh.. Og, det suger!!

 

EDIT: Kan si litt om hva jeg har prøvd allerede: Jeg har lagt inn at port 8676 skal være åpen for tcp-trafikk med tittelen FAH i Windows Firewall. Jeg prøver å kjøre som administrator, men da går det absolutt ikke.

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

hvilket os?

 

Jeg slet med å få inn smp i win2k og fant til slutt ut en kritisk ting; installer .net og alle oppdateringene som må til i ettertid. Kan ikke si on det var samme feilen som du har men den ser ut til å ligne. Så; .net og så win-update til det ikke er mer å oppdattere. Pass på at brukeren du installerer på har administratorrettigheter. Jeg installerte .net og fikk feil under installasjonene samme hva jeg prøvde (ny bruker med passord osv.)

 

En annen ting som en del har feilet på er å endre brukernavnet fordi de har særtegn eller mellomrom i brukeren opprinnelige generert under installasjonen. Dette medfører at installasjonen fortsatt ber om det gamle brukernanvnet.

Lenke til kommentar

Jeg kjører Vista x64, så jeg ber stort sett om bråk.. hehe

 

Vista er helt oppdatert nå, ingenting igjen på Update-funksjonen annet enn noen drivere til hw'en min, men det er skikkelig ikke lurt å oppdatere drivere gjennom Vista Update.. Fant ut det etter å ha installert nettverkskortet mitt, et Attansic kort...

 

I alle fall, når jeg høyreklikker og "kjør som administrator" så forsvinner cmd-vinduet med en gang.

 

I alle fall, .net er ikke noe problem, og brukernavn og passord har vært det samme siden jeg installerte vista for to dager siden.

Noe annet som kan gjøres?

 

EDIT: Jeg har den "nye" smp-varianten, har ikke fulgt med i det siste, plutselig var det nye nettsider og i det hele tatt.. Det står SMP Client V1.01 der jeg installerte. Så, den biten er grei.. Det resten som er tøys..

 

EDIT2: Kan ta med den første feilmeldingen jeg får:

OpenSCManager failed:
Access is denied. (error 5)
Unable to remove the previous installation, install failed.
account (domain\user) [DaBoss\Tore]:

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

er det 6.00 beta1 eller 5.91 beta du prøver å installere? FaH har fått nye sider (yay) så jeg finner ikke igjenn det 6.00-dokumentet, men mener det sto der at den ikke kan installeres med smp for windows enda. Men folk har prøvd ut denne etter å først ha installert 5.91. Den forrige versjonen har en installasjonsrutine under windows hvor man først installerer bunnsystemet som gjør at man kan kjøre faH på smp. Den nye klienten skal kunne kjøre smp med en -smp parameter. (funker fint i linux). Jeg har bare testa 5.91 i win foreløpig, men andre har testet med å bare erstatte exe-fila etter installasjon av 5.91. Skal man kjøre som service må man da inn i registeret å tulle da rutinene som legger til servisen ikke legger til -smp på banen.

 

Så mitt forslag er å få 5.91 versjonen til å virke først. (kanskje uten service) og så prøve å erstatte exe-fila. Legg så til en shortcut som har -smp. Dersom dette virker kan du prøve å legge den til som service og endre registry. Men det siste er helt på eget ansvar ;)

Lenke til kommentar
Jeg er redd for at du er utrolig utålmodig.

 

Det er mulig, får se om en stund. Men det er faktisk ganske lenge (som i noen uker) siden jeg returnerte min første WU til folding@home, skulle tro det var mulig å oppdatere statistikken noe oftere enn det i år 2007. Ikke det at det er så veldig nøye, jeg renger med de får nytte av mitt beskjedne bidrag så lenge jeg får nye WUs og returnerer disse, synest bare ikke d'herrer på Stanford er Mr. Current Affairs om de ikke kan oppdatere statistikkene sine oftere enn dette.

 

Eller så er det noe galt et sted - det er egentlig det jeg lurer på. Burde jeg sett meg selv på listene nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...