Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skulle ikke være noe problem. Stop klienten, gå inn i client.cfg og sett riktig teamnummer, start klienten igjenn.

 

Team nummeret brukes bare når WUen leveres, men programmet henter bare informasjon om teamnummer når det starter opp. Det er i alle fall slik det ser ut i logen.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Ok... da har eg 3 PC-er som folder for 37651 (noken som blei fornøyd nå?)

Har også noken PC-er som folder for meg, men som eg ikkje får tak i så lett... så spørs om dei får folde på dei andre... er uansett ingen racer PC-er... trur at det er Q og E'n min som tar det meste av poenga mine... time will show.

 

For å endre teamnummer, avslutter man prosessen (eller stoper den i services/tjenester) og starter den opp manuelt med -config, altså: "C:\Program Files (x86)\Folding@Home Windows SMP Client V1.01\fah.exe" -config så får du skrive inn nick og team nummer på nytt...

 

Q6600 3,5 ghz SMP klient.

E6600 2.4 ghz SMP klient.

AMD 3000+ Vanlig console klient.

 

Q6600'n bruker ca 15 timer på ein WU...

E6600 bruker ca dobbelte, og stakkars amd'n min er eg ikkje heilt sikker på, den har jo også litt enklere wu'er... tidsfrister... alle pc'ene folder 24/7... bruker dei som oppvarming av leiligheiten, har ikkje tatt fram varmovnen enda...

Lenke til kommentar

Usj, når jeg endelig fikk i gang SMP på den bærbare finner jeg ut at klienten på den stasjonære har snubla og tryna om hverandre i en uke.

Skal ikke være lett å kurere kreft nei. :p

FAH.exe, SMPD.exe og 2x mpiexec.exe surrer og går men ingen fahcore_a1.exe selv om fahlog sier dette:

 

Selv etter ørten re-install i forskjellige mapper, forskjellige klienter(5.91 og 6.0) og god rensing av alt F@H i registeret har den heller lite lyst til å jobbe.

 

EDIT: Rettelse, BEGGE maskiner har gitt seg. Makan til amatør-messig opplegg disse SMP-klientene er.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Genialt Cornel! Jeg ble veldig glad nå, og jeg tror Xell og resten av gjengen her ble godt tilfredstilt nå :)

 

Velkommen på riktig lag!

 

EDIT: Hvorfor har du ikke klokket E6600'n når du har fått opp Q'en med en så fin klokk?

 

E6600 i servern min, den køyrer AD domenet mitt med Exchange 2003 + litt andre tjenester...

Den skal bare være superduper stabil... det er jo Q'n min også, men fort det blir litt styr med klokking osv... Den står jo i fred, og den køyrer smp klienten sjølv om den kun har 2 cores, men trur det produserer meir poeng for det. Den klarer tidsfristene fint!

 

Current Work Unit

-----------------

Name: Protein in POPC

Tag: -

Download time: November 3 08:58:00

Due time: November 7 08:58:00

Progress: 67% [||||||____]

 

Nå er det 23 timer sida den lasta wu'n ned, og vi har 4 november, den har enda igjen 3 dager på å bli ferdig, det går bra!

 

Edit:

 

3 PC-er, og 7 cores.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Usj, når jeg endelig fikk i gang SMP på den bærbare finner jeg ut at klienten på den stasjonære har snubla og tryna om hverandre i en uke.

Skal ikke være lett å kurere kreft nei. :p

FAH.exe, SMPD.exe og 2x mpiexec.exe surrer og går men ingen fahcore_a1.exe selv om fahlog sier dette:

 

Selv etter ørten re-install i forskjellige mapper, forskjellige klienter(5.91 og 6.0) og god rensing av alt F@H i registeret har den heller lite lyst til å jobbe.

 

EDIT: Rettelse, BEGGE maskiner har gitt seg. Makan til amatør-messig opplegg disse SMP-klientene er.

 

 

Merker det jeg og.. SMP har tryna mer enn den har jobba, hehe. Men den gir mest ppd, så da overlever jeg..

Lenke til kommentar

Vel det er jo en grunn til at det kalles beta. Hadde den vært uten bugs hadde den vært en full-release. ;) og når man snakker om at den har gått en uke uten oppsyn så kan man jo bare lese faqen: betatesting bør kun gjøres på maskiner under oppsyn ;) Hele poenget er jo at man skal gi tilbakemeldinger på ting som går galt.

Lenke til kommentar
Etter eg formaterte PC-en har SMP klienten fungert heile tida, har t.o.m automatisk oppstart :D

 

Automatisk oppstart...Grøss. Det har jeg ikke våget å prøve å få til engang.

 

Anyway. I starten var det krøll hele tida, men de to siste wuene ser ut til å ha gått smertefritt. Det går sakte, men det går ;)

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar

Hei.

 

Kjører med SMP på min E6400@3400 stort sett uten problemer. Autostart og allt :)

 

Har vært enkelte ganger den har tullet, men som forventet av en beta. I forrige uke ramlet plutselig brukernavn OG teamnummer vekk. Fant det ut etter 3 dager med anonym folding (3 dager med unormal lav statistikk).

 

Noen som vet om en lett klokket AMD X2 4000 er kraftig nok til å kjøre SMP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...