Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er proshop bra? Bestilte der en seasonic Prime Titanium 750W PSU

 

2628695     Seasonic Prime Ultra Titanium 750 Strømforsyning (PSU) - 750 Watt - 135 mm - 80 Plus Titanium sertifisert     kr 2 092,00     1     kr 2 092,00

    001801     Frakt 0-35kg     kr 0,00     1     kr 0,00

    000097     Klarna Faktura - 14 dagers kreditt     kr 30,92     1     kr 30,92

    Herav mva     kr 424,58

    Totalbeløp     kr 2 122,92

     Forventet forsendelse mellom 13-06-2018 - 18-06-2018
 

Lenke til kommentar

 

Har råd til det på normal basis, men når de stopper betalingen og sier ikke noe så da må jeg slutte med å folde.

AAP gikk ut den 20.5. Ca 24000 utbetalt med forsikringen.

Har nerveskader i føttene. Tynnfibernevropati.

 

Som du vet så må du søke om uføretrygd hvis det er den veien det går. Likevel hadde jeg jo et poeng med det jeg skrev over her :)

Lenke til kommentar

Jepp, men ikke opplevd det før nå. Men nok nå med mine problemer.

Men vurdere å slutte for hw,no.

Føler meg ikke velkommen siden jeg kjører for 3 lag.

Er ppd som betyr noe, ikke forskningen :)

 

Egentlig så har vel interessen dabba av for mange her tror jeg. Det var mye mer liv her før i tråden også. Mer snakk om folding som kunne ha den effekten at man ville folde mer også.

 

Den følelsen du sitter med Kjetil kommer mer av av folk synes at du maset for mye om antall wu (nacl). Kom ikke av noe annet så vidt jeg vet  :hmm:

Lenke til kommentar

Problemet er at maset eksisterer, ikke hva man maser om. Forøvrig misunner jeg deg ikke problemer med penger, men nå skjønner du kanskje hvorfor jeg gjør som jeg gjør - selv om jeg fikk tyn for det da jeg skrudde av GPU'ene for et halvt års tid siden.

 

Jeg kjører nok WU til jeg er #1 blant brukerne (playstation og anon ekskludert), så får vi se etter det. Jeg er skitlei av babysitting, og har mer lyst å prøve Boinc for CPU-crunching. Vil bare ha noe som surrer og går uten at jeg må inn i teamviewer og sjekke 20+ maskiner annenhver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...