Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke skrudd av noe, bare mayhem i livet ellers, så jeg har ikke husk til å sjekke riggene daglig.

Det høres ut som du er veldig normal ^^,

 

Sjekket temps på riggen som står i en uisolert kjellerbod. Ble litt overasket av 21 C i ambient og 62 C på skjermkortene. 

Lenke til kommentar

Ser ut som vi må vente enda lenger på ny generasjon nVidia kort. Ser derrimot samtidig at både AMD og Intel vil komme ut med ekstremprosessorer på hhv 32 og 28 kjerner. Noen som vet hvor mange kjerner NACL og SMP støtter? Leste noe en plass om en som testet det og hadde problemer over X kjerner, men mener dette var en 32 kjerner

 

Ellers er det noen som holder ut i varmen? :)

Lenke til kommentar

Ser ut som vi må vente enda lenger på ny generasjon nVidia kort. Ser derrimot samtidig at både AMD og Intel vil komme ut med ekstremprosessorer på hhv 32 og 28 kjerner. Noen som vet hvor mange kjerner NACL og SMP støtter? Leste noe en plass om en som testet det og hadde problemer over X kjerner, men mener dette var en 32 kjerner

 

Ellers er det noen som holder ut i varmen? :)

 

Nytt rykte sier nVidia sine nye kort blir lansert 30. Juli, og kommer i August en gang. Tror vi får bare vente å se :)

 

Lite folding på meg i varmen. Meldt varmt igjen i morra torsdag, så da folder jeg ikke. Orker ikke varm stue. Hadde jeg hatt eget lokale som War har, så blir det noe annet.

Lenke til kommentar

https://itavisen.no/2018/06/05/nvidia-sjefen-med-kalddusj-til-alle-spillere-lenge-til-det-kommer-nye-geforce-kort/

 

Sjefen, Jensen Huang, ble spurt, og hans svar var rett og slett at «det er lenge til det kommer nye kort»

 

Hva er lenge, 2md eller 12md :hmm:

 

Selvfølgelig sier han det. nVidia vil jo at folk skal kjøpe deres Pascal kort...og de har mange slike igjen på lager har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Linken viser hva som tok kveld.

Denne kjører jeg nå:https://www.bit-tech.net/reviews/tech/psus/gigabyte_odin_gt_800w_psu/1/

 

Spent på svar fra komplett.

Slik jeg har kjøpt på avbetaling siden 2006 skal de ha nå 299 i etablerings gebyr, per bestilling.

Det er takken for en trofast kunde?

 

Totaloversikt

Gjenstående beløp -35,08

Ordrebeløp 410 706,61

Siste nedbetaling 01/03/2018

Terminbeløp 0,00

Sum innbetalinger 421 551,69

 

første bestilling: 28/11/2006

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...