Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også spent på de nye kortene. Jeg er dessverre bundet opp mot djevelen (Nvidia - G-synch), men de har jo hatt de råeste kortene de siste årene.

 

Får ta noen ekstra nattevakter om det blir krisebra kort, men har ikke den store troen. Sagt at jeg trenger minst en 30% ytelseøkning om jeg skal ha 2080. Yter det dårligere, så venter jeg på neste Ti modell.

Lenke til kommentar

Ser ut som i7 9700K får 8C/8T, og godt mulig at den blir loddet også i følge rykter. Blir sikkert en del billigere enn i9 9900K.

Ja jo forventer at den er billigere. Men prisnivået får meg til å vurdere X299. 7820K mer spesifikt.

 

Problemet mitt er at jeg vet ikke hva jeg skal oppgradere først. Har ikke lyst til å svi penger for en helt ny pc. Veldig lyst til å bytte 980Ti SLI med et nytt singel toppkort. Samtidig så duger de for det jeg spiller enn så lenge.

 

Enten CPU + hovedkort (RAM kan gjenbrukes) eller GPU + vannblokk.  

Lenke til kommentar

Ringbus cache arkitekturen på 8700K/9900K er å foretrekke. Har vel vært snakk om at det er først ved 12 kjerner og oppover at mesh arkitekturen har sine fordeler. Derfor håper jeg Intel kommer med en 10 eller 12 kjerne CPU til mainstream neste år som også har Ringbus, men tviler litt på det. Har en følelse av at 9900K blir den siste kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...