Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

mulig vifter gåent på ene msi kortet mitt ? viftene går 90 % ved standard klokk og 83 grader ?

 

andre går som normalt med 73 grader og 65 i fan speed og 1469 mhz

Samme problem hadde jeg på 2x980Ti msi, varmt. På 2x980ti evga ble det bare mere støy, så de var kjøligere.

I dag kjører jeg ikke slike kort med 2x1080, kun ett i 2 pc. 2037 og 61c, 2062 og 61c ca 2000rpm.

 

det var med bare et kort i en maskin , så ene kortet er defekt , andre ligger på 64 grader  vifta på de ene ligger på 90% etter bare 5 minutter forlding mens det andre puttrer av gårde på 65% vifte bruk

 

Tja, klag når den ene viften ikke sviver. Det er tilfelle på 980 kortet mitt. Så sier en gang til med min erfaring. Gpu med 2vifter eller flere er dårlig kombinasjon, om du har 2 st i samme maskin.

Velg heller ett veske kjølt + ett luft. Veske øverst luft under. PS har ikke teste den kombinasjonen selv, men vil nå om noen av mine 1080 tar kveld.

Lenke til kommentar

En av mine gode kamerater som jeg har vært venn med de siste 10 årene, mistet natt til søndag sin mor til kreft. Det går tilsynelatende OK for han, han er borte fra skolen og slikt, selvsagt. Har vært mye med han tidligere, og kjente familien godt, så merker det veldig godt selv.

 

Mine tanker går til han og familien. 

Endret av Snusmumr1kk1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...