Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bankkortet kalrt, men om det blir noen bedre deals enn for 20årssalget tviler jeg litt på. 1070 til under 4000 er neppe umulig, dog.

 

Det er også et faktum at komplett ikke alltid har de beste prisene, men de har utvilsomt gode ordninger for retur og denslags. Stort sett går det greit, men skulle en være uheldig kan det være verdifullt med den ekstra forsikringen man betaler litt ekstra for hos Komplett.

 

Hadde jeg tenkt litt lengre, så hadde jeg kjøpt 2 stk 1080 kort også. De gikk vell for 6k. Men det meste er relativt. Hva er det en ønsker å oppnå? For en del som sitter med 980ti, så kan ett ekstra 980ti og kjøre SLI være en bra oppgradering osv (særlig hvis ytelse i spill pr krone er det som teller mest).

Lenke til kommentar

 

Jeg har bankkortet kalrt, men om det blir noen bedre deals enn for 20årssalget tviler jeg litt på. 1070 til under 4000 er neppe umulig, dog.

 

Det er også et faktum at komplett ikke alltid har de beste prisene, men de har utvilsomt gode ordninger for retur og denslags. Stort sett går det greit, men skulle en være uheldig kan det være verdifullt med den ekstra forsikringen man betaler litt ekstra for hos Komplett.

 

Hadde jeg tenkt litt lengre, så hadde jeg kjøpt 2 stk 1080 kort også. De gikk vell for 6k. Men det meste er relativt. Hva er det en ønsker å oppnå? For en del som sitter med 980ti, så kan ett ekstra 980ti og kjøre SLI være en bra oppgradering osv (særlig hvis ytelse i spill pr krone er det som teller mest).

 

 

Komplett er ikke noen versting, men prøv å ta dem på "collateral damage" fra f.eks. en PSU. De finner på hva som helst for å slippe å gjøre opp for seg når det gjelder ting kjøpt fra andre markedsplasser. Drepte AX1500i'en din et oppsett til 30k? Synd for deg! Det var nok hovedkortet som drepte PSUen (right).

 

Lenke til kommentar

ligger vi på samme nivået som de to siste dagene i hele november så får vi ny poeng rekord og wu rekord :) da blir nok alle fornøyde :)

stå på folkens , kjører folding fra jeg legger meg om kvelden og til jeg kommer hjem framover , blir mulig noe ekstra ellers også spørs når jeg ikke spiller , men blir da iallefall 16 timer folding hver dag

 

happy folding:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hm , skjedd noe rart med poengene mine idag er det ut til , 2000 og 19000 poeng for noen jobber , noe som ikke stemmer

 

Det er enkelte jobber som går unne på litt i overkant av 10 minutter har jeg sett. Noen WU som ikke er særlig store. Og da gir de ikke mye Poeng pr jobb. Om du ser i loggen, så ser du når den ble lastet ned og når den ble lastet opp. Om det er meget kort tid i mellom de tidspunktene har du en indikasjon. Samt du kan se det på 1% til 2% osv.. klokkeslett står for hver prosent. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...