Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg solgte mine 980ti for 2500,- nettopp inklusive vannblokk og bakplate.

 

Om du vil kan jeg skaffe CPU og Ram til 1150HK for deg. Mulig vi også har HK.

 

Såpass billig ? Stort sprik i prisene folk kommer med her. Hva mener du er en god pakkepris på mine to kort samlet ? 

 

Takker for tilbudet ditt, men faktum er at jeg har egentlig mer bruk for pengene til andre prosjekter, enn å bruke penger på å folde for øyeblikket.

Lenke til kommentar

2 x 980 er samme som jeg har. Spiller litt på kveldstid nå, men likevel nok til å kare seg inn på top 20 produksjon på laget :D (ikke mange wu dog). Skal ikke si stort jeg da - afk i 8 måneder eller så nå :p

 

Hatt dårlig kontakt på vannpumpe. Ikke orket å sett på det før nå. Tok ikke lang tid. Men er rart hva en ikke orker å sette seg ned med når det er lange arbeidsdager og jobb 7 dager i uka siden juni.

 

Noe nytt om 1080ti forresten? Snuser litt på nytt kabinett med plass til litt mer vannkjøling. Samt et par nye skjermkort.

Lenke til kommentar

 

 

Såpass ? Hadde egentlig tenkt å kaste de ut for 3000,- per stk, eller 5000,- samlet.

Var samlet pris jeg tenkte da.

 

 

Ah, daså. 

 

Så 2000 per kort, eller 3500,- for begge er noe jeg burde godta ? 

 

 

Vil tro at du ganske sikkert får solgt om du legger ut til den prisen på finn.no. Men kan selvfølgelig ikke si noe helt sikkert. 

 

Enkelte av oss her inne (Kjetil_Lura, War, meg selv) er villig til å legge oss langt under markedspris, så ikke ta våre råd på pris. Men med min erfaring er det greit for din del at du har kvittering på dine kort da jeg vet av erfaring at MSI Twin ender opp med å få defekt vifte på ett eller annet tidspunkt. Har ett liggende selv som jeg ikke er helt sikker på hvor stammer fra. Ergo ligger det bare på hylla og samler støv som RMA kandidat.

Det er ett potensielt utbytte for din del. Om du vil, kan vi bytte ett kort. Da får du ett kort i erstatning eller du kan få pengene tilbake ved RMA. I beste fall får du kanskje ett 1070 eller 1080 i erstatning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...